Lando Norris by sice chtěl u McLarenu zůstat, ovšem v roli závodního pilota. Pokud mu Fernando Alonso do jednoho roku neuvolní místo, je připraven stáj opustit.
Letos za britský tým bude nastupovat opět Fernando Alonso a Stoffel Vandoorne, jenž loni nahradil Jensona Buttona. Rezervním pilotem se stal úřadující šampion Formule 3 Lando Norris, ten však v této roli moc dlouho zůstávat nechce.
Ke své budoucnosti pro Marca uvádí: "Mohli byste říct, že záleží na tom, co udělá [Alonso]. Budeme si tedy muset počkat na to, co chce Fernando, protože si myslím, že jsou [McLaren] také spokojeni s Vandoornem."
Letos bude kromě plnění úkolů pro McLaren také závodit ve Formuli 2, v níž touží dosáhnout dalšího úspěchu: "Můžu se hodně rozvinout a jako pilot se v roce 2018 rozhodně zlepšit." Jeho snem je však dostat se co nejdříve do F1.
"Mým cílem je samozřejmě být u McLarenu, ale pokud tam nebudu moci získat místo, pak se budu muset poohlédnout po jiných možnostech. Pokud mi řeknou, že v příštích třech letech nebudou mít místo, pak je jasné, že budu muset jít někam jinam. Pokud půjde ale jen o rok, tak si myslím, že bych s McLarenem mohl pokračovat," uvažuje Norris.
Adrian Newey potvrdil, že se naplno ponořil do vývoje klíčových konstrukčních částí monopostu Aston Martin pro revoluční sezonu 2026. Legendární konstruktér se v těchto týdnech soustředí na architekturu vozu, která položí základy budoucí konkurenceschopnosti stáje v nové éře Formule 1.
Max Verstappen se těší na spolupráci s Laurentem Mekiesem, který od Velké ceny Belgie převezme roli nového šéfa týmu Red Bull. Verstappen věří, že Mekies přinese týmu novou energii a pomůže mu dosáhnout dalších úspěchů.
Dodavatel pneumatik testuje nový „mezistupeň“ mezi střední a tvrdou směsí, aby zkomplikoval strategické volby týmů. Nevyzpytatelné počasí ale může tento plán výrazně narušit.
Italský veterán F1 Riccardo Patrese rozvířil vody paddocku překvapivým prohlášením na adresu svého někdejšího šéfa z týmu Benetton. Jeho slova naznačují, že zákulisí tehdejších událostí možná nebylo tak průhledné, jak se dosud zdálo.
Ferrari otestovalo nové zadní zavěšení na SF-25 během natáčecího dne v Mugellu, kde za volant usedli Hamilton a Leclerc. Oba však po jízdách uvedli, že v chování vozu nezaznamenali výraznou změnu.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.