Lando Norris by sice chtěl u McLarenu zůstat, ovšem v roli závodního pilota. Pokud mu Fernando Alonso do jednoho roku neuvolní místo, je připraven stáj opustit.
Letos za britský tým bude nastupovat opět Fernando Alonso a Stoffel Vandoorne, jenž loni nahradil Jensona Buttona. Rezervním pilotem se stal úřadující šampion Formule 3 Lando Norris, ten však v této roli moc dlouho zůstávat nechce.
Ke své budoucnosti pro Marca uvádí: "Mohli byste říct, že záleží na tom, co udělá [Alonso]. Budeme si tedy muset počkat na to, co chce Fernando, protože si myslím, že jsou [McLaren] také spokojeni s Vandoornem."
Letos bude kromě plnění úkolů pro McLaren také závodit ve Formuli 2, v níž touží dosáhnout dalšího úspěchu: "Můžu se hodně rozvinout a jako pilot se v roce 2018 rozhodně zlepšit." Jeho snem je však dostat se co nejdříve do F1.
"Mým cílem je samozřejmě být u McLarenu, ale pokud tam nebudu moci získat místo, pak se budu muset poohlédnout po jiných možnostech. Pokud mi řeknou, že v příštích třech letech nebudou mít místo, pak je jasné, že budu muset jít někam jinam. Pokud půjde ale jen o rok, tak si myslím, že bych s McLarenem mohl pokračovat," uvažuje Norris.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.