Max Verstappen nemá rád, když se ho někdo snaží srovnávat s jinými piloty, byť by šlo o ty největší velikány Formule 1. Nikterak ho nevzrušuje ani jízda se staršími vozy či motorkami, zálibu má spíše v těch současných.
"Opravdu nejsem fanouškem srovnávání s kýmkoliv. Snažíme se soustředit se na sebe. Je to hezké slyšet, že lidé jsou pozitivní, ale není to něco, na co by se mělo příliš myslet. Ve Formuli 1 se můžete během chvilky stát z hrdiny nulou," reaguje Verstappen pro holandskou televizi, která jej označila za nového Ayrtona Sennu.
"Vždy si myslím, že se musíte považovat za nejlepšího. Pokud tomu tak není, jaký smysl má vaše účast? Cílem je stát se nejlepším a já to musím prokázat, až dostanu šanci. Samozřejmě to záleží na autě, ale snad to o sobě budu moci prokázat častěji," doufá Max před začátkem sezóny 2018.
Jelikož jeho otec Jos také závodil v F1, tak v padoku mezi slavnými piloty v podstatě vyrůstal. "Byl jsem opravdu mladý, ale byla to legrace. Nikdy jsem fakt nemyslel na to, že jsme na dovolené se skvělým Michaelem Schumacherem - byl jsem příliš mladý a příliš zaneprázdněný hrami s jeho synem [Mickem]."
Připouští, že má o historii F1 jen omezený zájem. Na fotografii nerozpoznal ani Jima Clarka: "Kluci jako Sebastian Vettel milují stará auta a motorky, já ty moderní. Něco o ní vím, ale mé poznání tak daleko do minulosti nesahá."
"Znám jména, ale stará auta mě fakt nezajímají. Nikdy jsem neměl tu potřebu s nimi jezdit - jsou zkrátka příliš stará a pomalá. I když jízda s čímkoliv na limitu je výzvou, tak mě to zkrátka nebere," dodává 20letý Verstappen.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.