Williams oznámil, že svůj vůz představí o týden dříve než konkurence. FW41 by světlo světa měl spatřit již 15. února.
Tradiční britská stáj, jenž loni oslavila své 40. výročí v královně motorsportu, představí svůj nový monopost již 15. února. Název vozu se bude držet klasické linie Williamsu a po FW40 tedy přijde FW41.
Pro představení nového monopostu si Williams vybral Londýn, v současné době se navíc jedná o vůbec nejbližší prozatím oznámenou prezentaci nového vozu, pokud nepočítáme Sauber. Ferrari, Mercedes a některé další stáje ukáží své nové vozy až týden po Williamsu, tedy těsně před začátkem předsezónních testů v Barceloně, ty vypuknou již 26. února.
Krom vozu Williams ukáže i pozměněnou sestavu pilotů oproti loňsku. Felipeho Massu nahradil dvaadvacetiletý Rus Sirotkin, který tak doplní devatenáctiletého Lance Strolla. Rezervním pilotem bude pro příští sezónu Robert Kubica.
Zajímavostí pak jest, že se jedná vůbec o nejmladší duo pilotů v celé čtyři dekády trvající historii stáje. V současném poli jezdců navíc půjde o druhou nejméně zkušenou dvojici, a to po Toro Rosso, za které bude jezdit Hartley a Gasly.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.
Andy Cowell potvrdil, že vývoj pohonné jednotky Honda pro sezonu 2026 postupuje dle plánu a testování probíhá jak v Japonsku, tak v britském Silverstonu. Zároveň označil partnerství za klíčový krok k proměně Aston Martinu v plnohodnotný tovární tým.
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.
Mick Schumacher jedná s týmem Cadillac o své možné návratu do Formule 1 v sezóně 2026. Po období nejistoty a hledání nové příležitosti se zdá, že mladý závodník má reálnou šanci znovu se objevit na startovním roštu díky ambicióznímu projektu nováčka mezi týmy F1.
Odchod Jonathana Wheatleyho z Red Bullu přišel jako velké překvapení, protože ve týmu působil téměř dvě desetiletí na klíčových pozicích. Jeho rozhodnutí odchodu odráželo skryté napětí uvnitř stáje a naznačilo významné personální změny v konkurenčním prostředí formule 1.
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.