Romainovi Grosjeanovi se v F1 líbí a nemá v plánu se z ní v nejbližších letech stáhnout. Cítí, že by v ní mohl závodit klidně i do svých 40 let.
31letý pilot odjel v F1 po několika závodech s Renaultem plných 6 sezón, nyní ho čeká třetí ročník s Haasem. Jestli v americkém týmu zůstane i nadále, nebo bude bývalý jezdec Lotusu hledat sedačku jinde, k tomu se zatím nevyjádřil.
"Před sebou mám do konce stále dlouhou cestu. Opravdu jsem v F1 začal, když mi bylo 27, takže cítím, že bych mohl ještě dlouho pokračovat, možná do 40, nebo něco těsně před tím," popisuje pro Autosport své pocity francouzský pilot, jenž se netají tím, že by se rád vrátil k továrnímu Renaultu.
"Bylo by to hezké, obzvlášť když je Renault na vzestupu s neustále lepšími a lepšími auty. Strávil jsem u nich mnoho let, takže s nimi mám dobrý vztah," pokračuje.
S Haasem má však stále nenaplněné ambice: "Nevím, co přinese budoucnost. Tady to mám rád. Chtěl bych také vyhrávat závody. Je to OK. Ale znovu: být tady, rozvíjet tým a dostat ho k úspěchům jako dosahuje Force India, to by bylo úžasné."
Jeho týmový kolega Magnussen, jenž debutoval v F1 s McLarenem, se také poohlížel po místě u většího týmu, nakonec se však i nadále soustředí na Haas: "Samozřejmě, že kdybych měl jednoho dne šanci závodit za špičkový tým, tak bych po tom skočil, to rozhodně. Všichni o tom sníme, ale než k tomu dojde, tak budu spokojený tady."
Max Verstappen se dostal zpět do hry o vítězství a jeho dalším cílem je dohnat 69bodovou ztrátu, aby získal svůj pátý titul mistra světa jezdců.
Lewis Hamilton po náročném víkendu v Baku varoval, že zbytek sezóny 2025 bude pro Ferrari složitý. Sedminásobný mistr světa upozornil, že tým bude mít problémy udržet krok s nejrychlejšími soupeři.
Cesta Charlese Leclerca a Carlose Sainze zpět do Monaka po Velké ceně Ázerbájdžánu nabrala nečekaný směr. Let, který měl oba piloty Ferrari dopravit domů, byl z provozních důvodů odkloněn do Itálie, čímž se jejich návrat poněkud zkomplikoval.
Australan Oscar Piastri sice drží vedení v šampionátu Formule 1, ale na okruhu v Baku na něj čekal tvrdý pád z výsluní. Jeho naděje na další body skončily hned v úvodním kole, kdy po nešťastné nehodě musel ze závodu odstoupit.
Christian Horner a Red Bull formálně uzavřeli kapitolu své spolupráce po dohodě o vyrovnání, která přišla více než dva měsíce po jeho odvolání z operativních funkcí. Tímto krokem se definitivně uzavírá dlouhá éra Hornera u týmu.
Lewis Hamilton se po závodě v Baku omluvil Charlesi Leclercovi za to, že mu nevrátil osmé místo v posledním kole.
Charles Leclerc v Baku obsadil deváté místo, přičemž jeho závod zkomplikoval problém s pohonnou jednotkou, který ho zpomalil hned v úvodu.
Mclaren v Baku zažil katastrofální víkend. Lando Norris se v Baku propadl na sedmou pozici kvůli pomalé výměně pravého předního kola v boxech.
Lídr šampionátu Oscar Piastri zažil v Baku katastrofální start do závodu, když už v prvním kole havaroval. Tento incident navíc navázal na řadu chyb, které Australan během víkendu v Ázerbájdžánu udělal, a výrazně mu zkomplikoval boj o body i vedení v šampionátu.
Carlos Sainz vybojoval své první pódium s Williamsem, když v Baku dojel třetí. Jeho výkon potvrdil, že tým se postupně zlepšuje, což jsou dobré vyhlídky do budoucna.
Max Verstappen suverénně vyhrál Velkou cenu Ázerbájdžánu před Georgem Russellem a Carlosem Sainzem, který slavil první pódium s Williamsem. Mclaren prožil jeden z nejhorších víkendů sezony.
Lewis Hamilton v Baku nepostoupil do Q3, když ho překonal jeho týmový kolega Charles Leclerc. Po kvalifikaci britský jezdec otevřeně přiznal frustraci a upozornil, že Ferrari zvolilo pneumatiky, které neodpovídaly podmínkám na trati, což nakonec rozhodlo o jeho neúspěchu.