Toro Rosso si užívá výlučné pozornosti Hondy, která k němu přešla od McLarenu, což se podle jeho šéfa Franze Tosta již pozitivně projevuje v oblasti konstrukce nového vozu STR13, a očekává silnou a spolehlivou pohonnou jednotku.
Honda po rozchodu s McLarenem uzavřela s Toro Rosso smlouvu na tři roky, zatímco její bývalý britský partner bude využívat motory Renaultu. Franz Tost je v počáteční fázi spolupráce s japonským výrobcem velmi spokojený a vyzdvihuje přínosy, jež se projevují při stavbě nového monopostu.
"S Hondou to bude velká změna. Na spolupráci s nimi se hodně těšíme. Začali jsme několika schůzkami poslední měsíc loňské sezóny a musím říci, že spolupráce probíhá opravdu dobře. Jsem přesvědčený o tom, že přijdou se spolehlivým a silným motorem," pochvaluje si šéf stáje z Faenzy.
"Myslím si, že Toro Rosso z této spolupráce může pouze těžit, protože jsme letos jediným týmem, kterému budou tyto motory poskytovány. To znamená, že se můžeme jeden na druhého plně soustředit," vyzdvihuje Tost pro Racer pozitiva nového partnerství s Hondou.
As we continue working on the new STR13, take a look back at our first 10 years in #F1 ? https://t.co/cnWLvD0EKN pic.twitter.com/gDJivwEXGz
— Toro Rosso (@ToroRossoSpy) January 18, 2018Video: Prvních 10 let vývoje vozu Toro Rosso, které letos přechází na motory Honda
"Už jsme viděli, že když potřebujeme navrhnout všechno tak, aby se motor vlezl do auta, tak nemusíme ostatní žádat o kompromisy - můžeme to udělat tak, jak to chceme. Takže jsem více než optimistický, pokud jde o Hondu," pokračuje.
To, že se Toro Rosso stane továrním týmem, je podle Tosta vzrušujícím milníkem v jejich historii: "Ano, jde o něco nového a pro Toro Rosso zvláštního. Doufám, že tuto šanci dokážeme využít tím nejlepším způsobem pro zlepšení naší výkonnosti."
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.