Haas podle Kevina Magnussena ve svých prvních dvou sezónách ve Formuli 1 přesvědčil o tom, že má potenciál napodobit Force Indii, která v posledních dvou sezónách navzdory jednomu z nejnižších rozpočtů skončila vždy čtvrtá.
"Pevně věřím, že se můžeme posouvat dopředu prokázat schopnost malých týmů - Force India to ukazuje. Když se podíváte na prvních pár sezón Force Indie v F1, tak my jsme jako nový tým závodili a vedli si lépe. Vypadá to tedy dobře a myslím, že se ubíráme správným směrem," komentuje pro Autosport Magnussen.
Haas do F1 vstoupil v roce 2016 poté, co jej majitel týmu NASCAR vybudoval téměř od nuly. Force India kdysi vznikla díky tomu, že Vijay Mallya odkoupil bývalý Spyker (předtím Midland či Jordan). Americký nováček ale těží z technologického partnerství s Ferrari, od kterého neodebírá pouze pohonné jednotky.
Indická stáj se ale hned ve své druhé sezóně blýskla vítězstvím v kvalifikaci a druhým místem ve Velké ceně Belgie, zatímco Haas skončil ve svých prvních dvou závodech v nejlepší šestici (v Bahrajnu Romain Grosjean dojel dokonce pátý), což se mu od té doby povedlo už jen jednou (letos v Rakousku).
Loni nasbíral o 18 bodů více než v sezóně 2016, mezi konstruktéry si ale nepolepšil - zůstal na osmé pozici. Magnussen se k němu přidal minulý rok poté, co opustil Renault - a ten si polepšil výrazněji: z 9. na 6. příčku. Nicméně věří, že francouzský tým je pro ně reálným cílem.
"Renault si vede dobře, ale já se zde zkrátka cítím velmi dobře a cítím, že se můžeme zlepšit a v příštím ročníku s Renaultem bojovat, pokud vše správně zvládneme," dodává dánský pilot.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.