Sergio Pérez si uvědomuje, že jej letos v F1 čeká klíčová sezóna, chce-li pomýšlet na lepší sedačku v příštím roce, kdy se očekává větší pohyb na trhu s piloty.
Mexický pilot zažil horké chvíle po nevydařené sezóně s McLarenem v roce 2013, od té doby si ale u Force Indie vybudoval dobré jméno. Loni skončil jako nejlepší jezdec mimo přední tři týmy: Mercedes, Ferrari a Red Bull - na sedmém místě, o 13 bodů před svým týmovým kolegou Estebanem Oconem.
V nadcházející sezóně bude opět závodit za Force Indii a uvědomuje si, že se mu příštím ročníku mohou otevřít velké dveře - změny se očekávají u Mercedesu, Ferrari i Red Bullu. "Jde o tak důležitý rok. V F1 dojde v roce 2019 k velkým přesunům, proto je důležité být rychlý hned od počátku roku," popisuje Pérez.
"Mám to to, abych vyhrával tituly""Věřím, že všichni v F1 vás sledují nejen v jednom závodě nebo roce, ale po mnoho let. Když se podíváte na to, jak jsem si vedl v posledních několika letech, tak věřím, že jsem v dobré pozici," pokračuje pro Autosport sebevědomě pilot Force Indie.
Tvrdí, že má dostatek zkušeností na to, aby z šance u velkého týmu vytěžil co nejvíce poté, co se poučil z náročné epizody u McLarenu: "Věřím, že pokud se objeví nějaká příležitost, tak jsem naprosto připraven, úplně kompletní jako pilot i jako osoba. To může udělat velký rozdíl, pokud se objeví nějaká možnost. Věřím, že se posunu výše na roštu. Věřím, že ta šance přijde."
"Mrzelo by mě, kdybych nikdy nedostal šanci ukázat, že můžu bojovat o tituly, vyhrávat tituly. Nic s tím nesvedete. Ukázal jsem, co v F1 dokážu, ale chci ještě více a cítím, že bych mohl dosáhnout ještě víc," popisuje Pérez své schopnosti.
"Šance u McLaren přišla příliš brzy"Místo u McLarenu po dvou letech se Sauberem podle něj přišlo zkrátka ve špatný čas: "Skutečně věřím, že McLaren přišel v mé kariéře příliš brzy. Nebyl jsem na to připravený. Ale nemůžete zaručit, že to přišlo bezdůvodně. Dostal jsem se k tomu, protože jsem odváděl ohromnou práci."
"V té době jsem potřeboval další rok u Sauberu, ale tak už to dopadlo. Díky té sezóně jsem se stal takovým jezdcem, jakým jsem nyní," dodává 27letý mexický pilot.
Christian Horner při Velké ceně Velké Británie otevřeně přirovnal Red Bull k Ferrari, což získalo nový rozměr poté, co byl sám nečekaně odvolán z vedení týmu Red Bull.
Alain Prost přiznal, že významně pomohl Oscaru Piastrimu na začátku jeho kariéry. Nyní ho podporuje v souboji o titul v roce 2025 proti týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Fernando Alonso přiznal, že celý tým Aston Martin se učí od Adriana Neweyho, který přináší širší pohled na to, jak by měl tým fungovat. Podle něj nejde jen o techniku, ale o komplexní přístup k práci celé organizace.
Šampion Super Formule Sho Tsuboi a rezervní jezdec Haasu Ryo Hirakawa otestují vůz VF-23 během testu TPC na okruhu Fuji. Pro oba Japonce půjde o cennou příležitost ukázat se v technice F1 na domácí trati.
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.
McLaren zatím nepolevuje a směřuje k snadnému obhájení titulu v Poháru konstruktérů. Tato sezona se rýsuje jako jedna z nejpřevratnějších a nejdominantnějších kapitol v historii F1.
Toto Wolff přiznává, že ne vždy souhlasil se stylem vedení FIA pod Mohammedem Ben Sulayemem. Uznává však, že jeho pevný postoj přinesl sportu určité výhody.
Odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu zasáhlo svět Formule 1 jako blesk z čistého nebe. Po letech úspěchů a dominance tak tým náhle ztrácí jednu ze svých klíčových postav.
Lewis Hamilton nedávno provedl zásadní změnu, která mu má pomoci lépe se adaptovat v novém týmu Ferrari. Tento krok je součástí jeho snahy urychlit proces zapracování a dosáhnout co nejrychlejšího zlepšení ve výkonech během sezóny.
Lewis Hamilton zhodnotil velký balíček vylepšení Ferrari v Rakousku jako krok vpřed, ale nikoli zásadní průlom. Podle něj Scuderia stále ztrácí na nejlepší týmy, zejména v závodním tempu.
Odchod Christiana Hornera z Red Bullu překvapil jak fanoušky, tak celý paddock. Brzy se však objevily teorie, že za jeho náhlým koncem stojí vnitřní napětí uvnitř týmu.