Britský šampion Nigel Mansell očekává, že McLaren bude mít těžké soupeře v týmech, které budou jezdit se stejným motorem - tedy v továrním Renaultu i v Red Bullu, který měl v závěru loňské sezóny dle svých slov to nejlepší šasi ze všech.
Doufá, že Renault bude při dodávkách pohonných jednotek férový a nebude upřednostňovat jeden tým před druhým, jak před letošní sezónou sliboval. McLarenu by po třech bídných sezónách úspěch konečně přál.
"Bude to těžké, ale snad se dokážou dostat velmi blízko a Renault bude velmi férový při dodávkách motorů. Mercedes jim je samozřejmě nechtěl poskytnout, protože si ho nepřejí jako svého soupeře," říká Mansell na britské výstavě Autosport International.
McLaren, který se trápil s nekonkurenceschopným motorem Hondy, postavil také velmi kvalitní vůz (MCL32), který se podle nich vyrovnal Red Bullu RB13. Letos se díky stejným pohonným jednotkám tedy můžeme těšit na přímé srovnání těchto dvou týmů. I nadále se však očekává nadvláda Mercedesu, jenž je se svým produktem nejdále.
"Nejtěžší věcí v F1 je dosáhnout vyrovnaných podmínek. Potřebujeme, aby se pole srovnalo. Potřebujeme na roštu 26 aut a neutrácet celé jmění na pokusy a ohýbání pravidel," dodává mistr světa z roku 1992 na aktuální stav v F1, v níž už 4 roky kralují Stříbrné šípy.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.