Výkonný ředitel McLarenu Zak Brown avizuje, že jeho tým letos předvede tu největší změnu zbarvení z všech týmů. Kromě toho připravuje pár dalších "skvělých věcí."
McLaren po stříbrné, zcela černé a loňské černo-oranžové barvě na svém monopostu chystá další překvapení. Usiluje o to výkonný ředitel Zak Brown, který se do vedení dostal po odchodu Rona Dennise, a velkou příležitost k tomu nabízí i přechod z pohonných jednotek Hondy k Renaultu.
"Auto nebude vypadat stejně jako loni. Celá značka, viditelnost McLarenu, se dostane na další úroveň. Bude to vzrušující. Víme, jak bude vypadat mnoho ostatních týmů, ale lidé snad tu největší změnu na dráze i mimo ní uvidí před Austrálií u McLarenu," prozrazuje Brown.
Na otázku, zda součástí nového zbarvení zůstane i tradiční oranžové, pro Autosport odpovídá: "Bude tam nějaký náznak naší historie, ale s naším zbarvením ještě nejsme hotovi, jelikož hodně toho záleží na sponzorech."
Kromě nových barev naznačuje ředitel McLarenu další odvážné kroky: "Nazýváme to novou érou. Budeme mít několik skvělých věcí, jako novou garáž. McLaren v posledních letech nebyl lídrem. S naší garáží a vším kolem vypadáme jako všichni ostatní, proto musíme udělat pokrok a v Austrálii být těmi, o kterých si všichni řeknou: 'Viděli jste to, co udělal McLaren?'"
"McLaren byl takový vždy. Myslím, že nedostatek naší konkurenceschopnosti to trochu zakalil. Musíme být opět týmem, kterému lidé závidí. Cítím, že se ubíráme svou cestou," pokračuje Brown, který se usilovně snaží sehnat týmu další sponzory. Neusiluje o titulárního sponzora, jakým byl kdysi Vodafone, uvítal by však velkého hráče.
"Podepsali jsme zatím se třemi partnery, které začneme oznamovat, a snad jich ještě přibude. Nebudeme vyprodáni, to zabere čas, ale jsem opravdu spokojený s tím, kudy se tým ubírá na dráze, s naší jezdeckou sestavou, a také mimo trať, s naší komerční činností, marketingovým zapojením fanoušků. Jde o skvělou společnost se skvělou značkou, která byla v poslední době podhodnocena," dodává Brown.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.