Výkonný ředitel McLarenu Zak Brown avizuje, že jeho tým letos předvede tu největší změnu zbarvení z všech týmů. Kromě toho připravuje pár dalších "skvělých věcí."
McLaren po stříbrné, zcela černé a loňské černo-oranžové barvě na svém monopostu chystá další překvapení. Usiluje o to výkonný ředitel Zak Brown, který se do vedení dostal po odchodu Rona Dennise, a velkou příležitost k tomu nabízí i přechod z pohonných jednotek Hondy k Renaultu.
"Auto nebude vypadat stejně jako loni. Celá značka, viditelnost McLarenu, se dostane na další úroveň. Bude to vzrušující. Víme, jak bude vypadat mnoho ostatních týmů, ale lidé snad tu největší změnu na dráze i mimo ní uvidí před Austrálií u McLarenu," prozrazuje Brown.
Na otázku, zda součástí nového zbarvení zůstane i tradiční oranžové, pro Autosport odpovídá: "Bude tam nějaký náznak naší historie, ale s naším zbarvením ještě nejsme hotovi, jelikož hodně toho záleží na sponzorech."
Kromě nových barev naznačuje ředitel McLarenu další odvážné kroky: "Nazýváme to novou érou. Budeme mít několik skvělých věcí, jako novou garáž. McLaren v posledních letech nebyl lídrem. S naší garáží a vším kolem vypadáme jako všichni ostatní, proto musíme udělat pokrok a v Austrálii být těmi, o kterých si všichni řeknou: 'Viděli jste to, co udělal McLaren?'"
"McLaren byl takový vždy. Myslím, že nedostatek naší konkurenceschopnosti to trochu zakalil. Musíme být opět týmem, kterému lidé závidí. Cítím, že se ubíráme svou cestou," pokračuje Brown, který se usilovně snaží sehnat týmu další sponzory. Neusiluje o titulárního sponzora, jakým byl kdysi Vodafone, uvítal by však velkého hráče.
"Podepsali jsme zatím se třemi partnery, které začneme oznamovat, a snad jich ještě přibude. Nebudeme vyprodáni, to zabere čas, ale jsem opravdu spokojený s tím, kudy se tým ubírá na dráze, s naší jezdeckou sestavou, a také mimo trať, s naší komerční činností, marketingovým zapojením fanoušků. Jde o skvělou společnost se skvělou značkou, která byla v poslední době podhodnocena," dodává Brown.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.
Zatímco nejmladší jezdec startovního pole procházel během belgického víkendu těžkým obdobím jak na trati, tak mimo ni, jeho předchůdce v týmu Mercedes promluvil s dávkou zkušeností a nabídl cenné rady.
Lewis Hamilton po závodě v Belgii zůstává optimistou i přes sedmé místo, kterého dosáhl díky skvělému návratu v poli. Oceňuje svůj výkon a věří, že tým Mercedes postupně najde cestu zpět k předním příčkám.
George Russell potvrdil, že ho tento týden čeká klíčové jednání s Mercedesem kvůli nedávnému ústupu týmu z formy. Cílem bude najít řešení a vrátit se zpět do boje o přední příčky.
Max Verstappen zůstává i nadále vázán smlouvou s Red Bullem, protože letní přestávku tráví mezi nejlepší trojicí šampionátu. Tím nesplnil podmínku pro aktivaci výkonnostní klauzule.
Lewis Hamilton kritizoval odklad startu Velké ceny Belgie, který považoval za zbytečný. Podle něj se tím situace na trati nijak nezlepšila a chyběla konzistence v rozhodování.
Lando Norris sportovně uznal, že Oscar Piastri si vítězství ve Spa plně zasloužil. Přiznal, že ani bezchybný výkon by nestačil, protože Australan zvládl klíčové momenty lépe a celý závod měl pod kontrolou.
Oscar Piastri skvěle odstartoval do proměnlivé Velké ceny Belgie a dravým manévrem překonal Landa Norrise, čímž znovu získal převahu v týmovém souboji o titul a zajistil si výhru v belgickém Spa-Francorchamps.
Velká cena Belgie F2 ve Spa přinesla nečekaný zvrat, když byli oba původní vítězové hlavního závodu penalizováni za technická pochybení. Vítězství tak připadlo Romanu Staňkovi, který slaví svůj první triumf v hlavním závodě Formule 2.
Helmut Marko věří, že Max Verstappen stále může získat titul mistra světa pro rok 2025. Samotný jezdec ale zůstává skeptický a optimismu se brání.
Lewis Hamilton, Fernando Alonso a Andrea Kimi Antonelli nasadili ve Spa nové pohonné jednotky pro sezonu 2025. Carlos Sainz mezitím upravil nastavení vozu po nevydařené kvalifikaci.