Pilot Red Bullu Daniel Ricciardo v rozhovoru pro oficiální stránky F1 poodhaluje něco ze svého soukromí. Jaká má hříšná potěšení, co o něm říkali učitelé ve škole, co si zpívá ve sprše nebo kdy byl naposledy pořádně naštvaný?
Co máš v největší oblibě, kromě jízdy s vozem F1?Daniel Ricciardo: Živou hudbu. Často navštěvuji koncerty. Osobně hraji brilantně na kytaru (smích)!
Který film tě naposledy rozbrečel?DR: Hvězdy nám nepřály. Viděl jsem to v letadle do Brazílie a fakt jsem brečel. Mám takovou teorii, že když jste v letadle, tak věci více citově prožíváte: buď brečím, nebo když jde o komedii, tak se fakt nahlas směju.
Čeho se bojíš?DR: Obvyklých věcí: hadů, žraloků a pavouků. Pokud jde o pocity, tak bych řekl, že lítostí. Ne, že bych to zrovna zažíval, ale nechtěl bych.
Co o tobě říkali učitelé ve školních zprávách?DR: Je moc ukecaný!
Máš nějaká hříšná potěšení?DR: Čokoládu - asi jako každý jezdec v padoku.Sbíráš něco?DR: Už ne. Sbírával jsem modely motorek Valentina Rossiho a jako dítě korky - jo, ty věci, kterými se uzavírají láhve s vínem. Pokaždé, když jsem šel se svými rodiči do restaurace a dali si láhev s vínem, tak jsem si vzal tu korkovou zátku. Stále nevím, proč jsem to dělal, bylo to trochu divné.
Co ti z domova chybí při cestování nejvíce?DR: Počasí. A australské snídaně a káva. To jsou ve zbytku světa naprosto podceňované věci.
Co bylo tvým nejhorším nákupem?DR: Já hloupě neutrácím. Se svými penězi zacházím celkem prozíravě.
Která tvoje chyba tě nejvíce naštvala?DR: Obvykle mě nic moc nenaštve. A pokud mě něco fakt naštve, pak se tomu zasměju.
Kdy jsi byl naposledy opravdu vytočený?DR: Loni v Brazílii - ne v závodě, ale v kvalifikaci. Měl jsem tam ten večer nějaký okamžik a jeden chlápek mě fakt nas***.
Kterou nadpřirozenou schopnost bys chtěl mít: umět lítat nebo se stát neviditelným?DR: Umět lítat. Proč by někdo, kdo vypadá tak dobře, jako já, by měl chtít být neviditelný (smích)?
Zpíváš ve sprše - a pokud ano, co?DR: Ano - a hodně. Country - něco jednoduchého, co si můžu zazpívat.
Věříš v lásku na první pohled?DR: Věřím v přitažlivost na první pohled, láska trvá. Už jsem tu lásku na první pohled asi přežil. Kdybyste se mě zeptali před 10 lety, tak bych řekl, že jo.
Co je tou nejhorší věcí na slávě?DR: Požadavky. Vaši emailovou adresu má příliš mnoho lidí.
Kdybys mohl pozvat na oběd tři lidi - žijící či zesnulé - o koho by se jednalo?DR: Komika: Adama Sandlera nebo Willa Ferrella. Hezkou holku: Sofii Bushovou - účinkovala v televizní sérii, když jsem byl mladší. A skvělého muzikanta: Boba Dylana.
Co bylo tou nejlepší věcí na dětství?DR: Energie, kterou jste měli, aniž byste se museli k něčemu zavazovat.
Co by měl každý ve svém životě vyzkoušet?DR: Skydiving. Ten pocit není přirozený - je to tak trochu mimozemské.
Před nadcházející sezónou 2025 se naplno rozběhne testování Formule 1. Týmy a jezdci nyní usilovně ladí své vozy a strategie, aby byli připraveni na další vzrušující ročník plný napínavých závodů a nečekaných momentů.
S okamžitou platností se nový tým Cadillac v rámci Formule 1 připojí k TWG Motorsports, nové divizi TWG Global. Tato akvizice zahrnuje i Andretti Global, který se účastní závodů v IndyCar, Formuli E a Indy Nxt, dále Spire v NASCAR Cup, Wayne Taylor Racing v IMSA a Walkinshaw Andretti v australských supersportech.
Tento týden v Bahrajnu poutají veškerou pozornost Lewis Hamilton a Charles Leclerc, kteří se účastní klíčového testování. Ferrari, které si v zimní přestávce zajistilo sedminásobného mistra světa, se stalo hlavním tématem motorsportových diskuzí.
Red Bull odhalil svůj nový monopost RB21, se kterým Max Verstappen bude usilovat o pátý titul mistra světa v řadě. Tým představil svůj vůz těsně před začátkem testů v Bahrajnu, čímž se stal posledním, kdo odkryl vůz pro nadcházející sezónu.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.