Sportovní šéf Mercedesu Toto Wolff si všímá chytrého tahu Ferrari, které prostřednictvím značky Alfa Romeo spojilo své síly se Sauberem, a přemýšlí o podobném kroku.
Švýcarský tým se po vstupu nového sponzora přejmenoval na Alfa Romeo Sauber F1 Team, změnil barvy a přijal mladíky Ferrari: Charlese Leclerca, jenž bude za stáj z Hinwilu letos závodit, a Antonia Giovinazziho, který bude plnit roli rezervního pilota.
Ferrari úzce technicky spolupracuje také s Haasem, jemuž dodává pohonné jednotky a další díly, což způsobilo kontroverzi při vstupu amerického nováčka do světa Formule 1 v roce 2016.
"Myslím si, že to, co dělají [prezident Ferrari] Sergio Marchionne a Maurizio [Arrivabene] je velmi chytré. Mají dobrý vztah s Haasem. To pomohlo Haasu i Ferrari. A to, co teď podnikají se Sauberem, je velmi vizionářské," komentuje Wolff nové spojení.
"S Fredem [Vasseurem] mají na druhé straně šéfa, který se v tomto byznysu velmi dobře vyzná. Může jít o alianci, která by pro nás mohla být nebezpečná," uvědomuje si sportovní ředitel Mercedesu. Proto je otevřený myšlence, že by přistoupili k podobnému kroku.
"Jde o něco, co zvažujeme. Není to lehké, protože nechcete rozptylovat svou vlastní organizaci spolupráci s jiným týmem na druhé straně. Nejsme jediní, kdo mají chytré nápady - vedeme jednání, ale ještě není nic uzavřeno," dodává Wolff, který by chtěl mít v F1 také svůj B-tým.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.