Juniorka Red Bullu budu od příští sezóny používat agregáty od Hondy. S největší pravděpodobností na ně od roku 2019 přejde i velký Red Bull. Co na tuto situaci říká Marko?
Vztahy mezi Red Bullem a Renaultem v posledních letech eskalovaly. Rakouská stáj je ale v pasti, jelikož nikdo ze současných konkurenceschopných dodavatelů nechce týmu červeného býka dodávat. Důvod je prostý: Red Bull by mohl konkurovat tovární stáji.
Vypadá to tedy, že i Red Bull bude muset přejít minimálně na poslední dva roky současného cyklu pravidel k japonské Hondě. Následně se spekulovalo o prohloubení s Aston Martin, který bude od příštího roku i titulárním sponzorem stáje. O tom, zda britská automobilka nakonec vstoupí do F1, rozhodne až výsledné znění regulí.
Hlavní projekt Red Bullu je tak v současné době Honda. "Jsme velmi spokojení s tím, jak se vyvíjí spolupráce mezi Toro Rosso a Hondou. My v Hondě věříme, jinak bychom s nimi neuzavřeli dohodu. Byl jsem ohromen jejich zázemím a odhodláním. Je to nyní jen otázka toho, aby si vše sedlo. Věříme, že tato chvíle přijde dříve, než si myslí zbytek lidí. Již od oznámení tohoto partnerství se všichni maximálně soustředí a vkládají do toho veškeré úsilí," řekl pro oficiální F1 stránky odborný poradce stáje Helmut Marko.
Na přímou otázku, zda Honda bude i volbou Red Bullu, Marko šalamounsky odvětil: "Vše budeme velmi pečlivě sledovat. Co se týče budoucnosti po roce 2018, vše je otevřené."
Nyní se Red Bull soustředí na příští rok: "Vzali jsme si z letoška ponaučení. Už se v Barceloně během testů neukážeme s nekonkurenceschopnou šasí. Změnili jsme náš pracovní program a celkově přístup k zimní přípravě."
Vše bude záviset na motoru. "Mělo by to být lepší, pokud budeme mít spolehlivé motory. Pokud budeme mít více koní, tak se budeme moci přiblížit Mercedesu. Mohl by nastat scénář, který viděl Wolff v křišťálové kouli. Bude to rozhodně zajímavá sezóna," zakončil Marko.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.