 
            Juniorka Red Bullu budu od příští sezóny používat agregáty od Hondy. S největší pravděpodobností na ně od roku 2019 přejde i velký Red Bull. Co na tuto situaci říká Marko?
Vztahy mezi Red Bullem a Renaultem v posledních letech eskalovaly. Rakouská stáj je ale v pasti, jelikož nikdo ze současných konkurenceschopných dodavatelů nechce týmu červeného býka dodávat. Důvod je prostý: Red Bull by mohl konkurovat tovární stáji.
Vypadá to tedy, že i Red Bull bude muset přejít minimálně na poslední dva roky současného cyklu pravidel k japonské Hondě. Následně se spekulovalo o prohloubení s Aston Martin, který bude od příštího roku i titulárním sponzorem stáje. O tom, zda britská automobilka nakonec vstoupí do F1, rozhodne až výsledné znění regulí.
Hlavní projekt Red Bullu je tak v současné době Honda. "Jsme velmi spokojení s tím, jak se vyvíjí spolupráce mezi Toro Rosso a Hondou. My v Hondě věříme, jinak bychom s nimi neuzavřeli dohodu. Byl jsem ohromen jejich zázemím a odhodláním. Je to nyní jen otázka toho, aby si vše sedlo. Věříme, že tato chvíle přijde dříve, než si myslí zbytek lidí. Již od oznámení tohoto partnerství se všichni maximálně soustředí a vkládají do toho veškeré úsilí," řekl pro oficiální F1 stránky odborný poradce stáje Helmut Marko.
Na přímou otázku, zda Honda bude i volbou Red Bullu, Marko šalamounsky odvětil: "Vše budeme velmi pečlivě sledovat. Co se týče budoucnosti po roce 2018, vše je otevřené."
Nyní se Red Bull soustředí na příští rok: "Vzali jsme si z letoška ponaučení. Už se v Barceloně během testů neukážeme s nekonkurenceschopnou šasí. Změnili jsme náš pracovní program a celkově přístup k zimní přípravě."
Vše bude záviset na motoru. "Mělo by to být lepší, pokud budeme mít spolehlivé motory. Pokud budeme mít více koní, tak se budeme moci přiblížit Mercedesu. Mohl by nastat scénář, který viděl Wolff v křišťálové kouli. Bude to rozhodně zajímavá sezóna," zakončil Marko.
 
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
 
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.