 
            Niki Lauda odhalil některé zákulisní informace ohledně vyjednávání s Maxem Verstappenem.
Max Verstappen patří mezi horké zboží na trhu s piloty. Red Bull si je toho vědom a nizozemskou hvězdu si pojistil až do konce současného cyklu pravidel - rok 2020 (včetně). Údajně by si Verstappen měl během tohoto období přijít na zhruba 25 miliónů eur ročně. Takový Vettel má dle nepotvrzených informací kontrakt u Ferrari ve výši 40 miliónů za sezónu.
Tato suma se zdá zbytečně vysoká Nikimu Laudovi, navíc v situaci, kdy Mercedes o Verstappena zájem neprojevil. "Nikdy jsme Maxovi neudělali žádnou nabídku. S Helmutem Markem mám dobrý vztah, často spolu mluvíme a létáme. Dneska jsme mluvili o Verstappenovi a já mu řekl, že mohli ušetřit kopu peněz, jelikož jsme s ním nikdy nejednali."
Marko je ale s kontraktem spokojen: "Sdělili jsme mu naše budoucí plány s tím, že mu garantujeme, že budeme mít nejlepší lidi a dobré možnosti, co se týče motoru. Jeli jsme se podívat do továrny Hondy v Sakuře. Infrastruktura je tam neuvěřitelná. To ho přesvědčilo. Samozřejmě využil situace a řekl si o více peněz, i tak je ale daleko od Vettela i Hamiltona."
 
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
 
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.