Pascal Wehrlein podle sportovního ředitele Mercedesu Tota Wolffa na dráze předváděl výjimečné výkony, proto si zaslouží své místo ve Formuli 1. Poslední nadějí na příští rok pro něj zůstává Williams, tam je ale favoritem na zbývající volnou sedačku někdo jiný.
V Grove přemýšlejí, že dají šanci spíše ruskému jezdci Sergeji Sirotkinovi a Sauber už své složení pro příští rok také oznámil. S šancemi Wehrleina na závodění příští rok v F1 to proto vypadá bledě. Mercedes nyní pro něj vyhodnocuje alternativní závodní program.
"Pascal je v obtížné pozici, protože pro něj opravdu není příští rok volné místo, pokud mu Williams zavře dveře. Zaslouží si být v F1, je velmi dobrým jezdcem," soudí Wolff.
"Jeho výkony na dráze byly výjimečné a z mnoha dalších důvodů, které se vůbec netýkají ježdění, se mu neotevřely dveře tak, jak bychom doufali. Myslím si ale, že má potenciál se stát úspěšný pilotem F1," pokračuje sportovní šéf Mercedesu.
Do jejich mládežnického programu patří také Esteban Ocon, jenž závodí za Force Indii, i mladík George Russell. "Naším cílem je najít příštího Lewise Hamiltona, a to není lehký úkol, protože on je zkrátka na neuvěřitelné úrovni," hodnotí Rakušan.
"Podle mě jsme přijali takové rozhodnutí, že chceme ve voze velmi rychlého a zkušeného jezdce. Mercedes není místem, kde se učíte. Musíte už být dost kompletní na to, abyste se k nám přidali," dodává Wolff, jenž je s programem Stříbrných šípů pro mladé jezdce spokojený.
George Russell stojí před klíčovým momentem své kariéry, protože jeho smlouva s Mercedesem vyprší už na konci této sezony. Zatímco britský závodník řeší svou budoucnost, Mercedes intenzivně usiluje o podpis Maxe Verstappena, což přidává do celého příběhu ještě větší napětí a nejistotu ohledně dalšího složení týmu.
Lance Stroll ostře kritizoval nová pravidla, která vstoupí v platnost ve Formuli 1 v příští sezoně. Podle něj mohou změny přinést více problémů než užitku.
Lewis Hamilton věří, že tentokrát prolomí své nestálé výsledky na Velké ceně Belgie. Mezitím Ferrari chystá významné technické vylepšení, které by mohlo výrazně ovlivnit boj o čelní příčky.
Jenson Button ocenil Maxe Verstappena za to, jak dokáže dostat maximum z náročného vozu RB21. Podle něj je to důkaz výjimečného jezdeckého talentu, který Verstappena odlišuje od ostatních.
Pokud Max Verstappen přestoupí k Mercedesu, Carlos Sainz by mohl zamířit do Red Bullu. Na jeho místo ve Williamsu by pak přišel Kimi Antonelli.
Adrian Newey potvrdil, že se naplno ponořil do vývoje klíčových konstrukčních částí monopostu Aston Martin pro revoluční sezonu 2026. Legendární konstruktér se v těchto týdnech soustředí na architekturu vozu, která položí základy budoucí konkurenceschopnosti stáje v nové éře Formule 1.
Max Verstappen se těší na spolupráci s Laurentem Mekiesem, který od Velké ceny Belgie převezme roli nového šéfa týmu Red Bull. Verstappen věří, že Mekies přinese týmu novou energii a pomůže mu dosáhnout dalších úspěchů.
Dodavatel pneumatik testuje nový „mezistupeň“ mezi střední a tvrdou směsí, aby zkomplikoval strategické volby týmů. Nevyzpytatelné počasí ale může tento plán výrazně narušit.
Italský veterán F1 Riccardo Patrese rozvířil vody paddocku překvapivým prohlášením na adresu svého někdejšího šéfa z týmu Benetton. Jeho slova naznačují, že zákulisí tehdejších událostí možná nebylo tak průhledné, jak se dosud zdálo.
Ferrari otestovalo nové zadní zavěšení na SF-25 během natáčecího dne v Mugellu, kde za volant usedli Hamilton a Leclerc. Oba však po jízdách uvedli, že v chování vozu nezaznamenali výraznou změnu.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.