Red Bull by rád prodloužil smlouvu s Danielem Ricciardem, ten ale hodlá s podpisem vyčkávat, jak dlouho to jen půjde. A to se šéfovi Christianovi Hornerovi moc nezamlouvá. Svého jezdce nepřímo varoval před tím, že mají k dispozici další dobré možnosti.
Australanovi vyprší smlouva na konci příštího roku po páté sezóně s Red Bullem, do kterého nastoupil z juniorského Toro Rosso. Než se ale upíše pro další období, chce si počkat na to, jak na tom jeho tým a motor Renaultu bude se svou konkurenceschopností v prvních závodech po zimní přestávce.
Horner ale varuje, že rozhodování vezme do svých rukou: "Myslím, že Daniel ví, jaké jsou naše přednosti, a snad budeme v dobré pozici. Podle mě je ve fázi své kariéry, kdy chce vyhodnotit všechny své možnosti, což se dá pochopit.
Problém je, že my nebudeme čekat věčně. Máme k dispozici velmi dobré možnosti. Naší prioritou je však pokusit se dohodnout na řešení s Danielem," uvádí pro Racer šéf Red Bullu.
Na otázku, zda pro ně vyřešení smluv bude během zimy prioritou, dále odpovídá: "Mám dojem, že bude chtít vidět relativní výkonnosti motorů příští rok. Po této stránce zažil čtyři roky frustrací, proto dokážu pochopit, že chce vidět, jak se věci vyvinou."
Red Bull má jednoho jezdce jistého až do roku 2020 poté, co se dohodl po letní přestávce na spolupráci s Maxem Verstappenem. V záloze má i Carlose Sainze, jehož zapůjčil na příští rok Renaultu. Ten by zřejmě nahradil Ricciarda, pokud by se rozhod stáj rakouského milionáře Dietricha Mateschitze opustit.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.