Po uzavření dohody mezi Alfou Romeo a Sauberem to vypadá, že Ferrari bude i nadále tahat za nitky, aby si vytvořilo i druhou juniorku, tu by mohl zastávat Haas.
Sauber bude mít v příštím roce jako titulárního sponzora Alfu Romeo, čímž švýcarský celek potvrdil svou pozici juniorského týmu Maranella. To se projevilo i na sestavě pilotů. Italové do Sauberu protlačili letošního šampióna Formule 2 Charlese Leclerca, a to na úkor Pascala Wehrleina. Druhý talent Ferrari - Antonio Giovinazzi - angažmá nemá, a to i přes nátlak na zákaznický tým Haas.
Nyní se ale objevily zprávy o tom, že výkonný ředitel Fiat Chrysler Automobiles a prezident Ferrari Sergio Marchionne by rád do královny motorsportu dostal i další italskou automobilku, a to Maserati. Probíhají diskuze s Haasem, u něhož by mohlo dojít v příští sezóně ke změně názvu a Maserati by se stalo titulárním sponzorem, stejně jako tomu je nyní v týmu Alfa Romeo Sauber F1.
Je tedy otázkou, zda se Gene Haas, jenž má zatím dostatek financí pro chod týmu, nechá zlákat na nabídku Ferrari, čímž by pomohl své stáji, která kvůli vzhledem nováčka nemá zas takové příjmy jako týmy v přední části pole. Ve hře je i politický vliv a Haas by tak s největší pravděpodobností přišel o suverénní pozici vůči svému dodavateli pohonných jednotek a potvrzenou jezdeckou sestavu Romain Grosjean a Kevin Magnussen.
Maserati se ve Formuli 1 objevovalo v různých formách v úplných počátcích tohoto sportu. Svůj vlastní vůz italská automobilka měla naposledy koncem padesátých let. V letech šedesátých pak dodávala motory britské stáji Cooper.
Po premiéře filmu „F1“ v New Yorku zamířil Brad Pitt do Austinu, kde údajně absolvoval svůj první oficiální test s monopostem Formule 1 na okruhu COTA.
Lewis Hamilton zatím ve Ferrari během sezony 2025 nenaplňuje očekávání. Bez mimořádně konkurenceschopného vozu se mu nedaří držet krok s nejlepšími a na pódium se dosud nedostal. Podle odborníků začíná být navíc jeho věk nevýhodou.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc si na trati ve Fioranu vyzkoušeli nový supervůz Ferrari F80, který oba ohodnotili jako nejrychlejší a nejpříjemnější auto, jaké kdy řídili.
James Vowles podepsal nový dlouhodobý kontrakt a zůstává ve funkci šéfa týmu Williams. Tento krok potvrzuje důvěru týmu v jeho vedení a ambice do budoucna.
Po deseti závodech ztrácí britský pilot na čelo šampionátu už 22 bodů, což podle Ralfa Schumachera jasně vykresluje, jak se uvnitř McLarenu začínají rozdělovat role.
Andrea Kimi Antonelli oslavil své první pódium ve Formuli 1 na Velké ceně Kanady, ale místo účasti na premiéře filmu F1: The Movie se musel vrátit domů kvůli maturitě
Max Verstappen má k legendární trati Nordschleife velký respekt a oblibu. Přiznal však, že se do kalendáře Formule 1 už nikdy nevrátí.
Isack Hadjar zůstal po Velké ceně Kanady zaskočený slabším tempem týmu Racing Bulls, které zkomplikovalo jeho boj o přední příčky ve vyhrocené střední skupině sezony.
Lewis Hamilton při Velké ceně Kanady narazil do sviště, což jeho Ferrari připravilo o zhruba dvacet bodů přítlaku. Tým Ferrari následně odhalil, jak zásadní dopad měl tento střet na výkon jeho vozu.
McLaren v Kanadě poprvé v sezoně 2025 neobsadil stupně vítězů, když nevyužil výhodu v opotřebení pneumatik. Přestože tempo a strategie měly potenciál, klíčové momenty závodu jim unikly a soupeři byli takticky lepší.
Ferrari si z Kanady odvezlo další zklamání, když v porovnání s Mercedesem opět zaostalo a přibyly chyby ve strategii i přípravě. Kritiku nešetřil ani Nico Rosberg.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur přiznal, že tým v Montrealu promarnil další příležitost a znovu nedokázal využít plný potenciál letošního vozu. Výsledek z Kanady označil za zklamání, které podtrhlo přetrvávající problémy se stabilitou a strategií.