Britský pilot si během předávání cen British Racing Drivers' Club popovídal s přítomným šéfem F1 Chasem Careym o současném stavu sportu. Pro média pak čtyřnásobný mistr světa reflektoval současný stav královny motorsportu.
"Z jezdecké perspektivy chcete prostě souboje kolo na kolo. Tak jako to je v motokárách. Motorkáry jsou stále nejlepší forma závodění, všichni jezdí těsně za sebou," řekl novinářům mistr světa z let 2008, 2014, 2015 a 2017.
"Současná auta jsou zatím ty nejlepší, která jsme kdy měly. Když se podívám na budoucnost, tak věřím, že Ross, Chase a týmy tvrdě pracují, aby auta po roce 2021 byla ještě surovější," pokračoval britský jezdec.
Kde by se měla Formule 1 zlepšit? "Doufám, že auta budou hlasitější. Větší kola by také nebyla od věci. Proč měl Jackie Stewart větší zadní kola a my dneska máme menší? Možná ještě snížení přítlaku, abychom mohli jezdit více za sebou," odpověděl Hamilton.
"Nechápu, proč v GP2, teda v F2 nebo jak se to jmenuje, mají hlasitější motory, které prostě zní lépe, navíc mají lepší závody a závodí blíže za sebou. Tohle musíme dostat do Formule 1, a zároveň musíme udržet vyšší rychlost než v jiných sériích," dodal Lewis.
Hamilton věří, že kroky Liberty mají šanci pozvednout povědomí o šampionátu mezi širokou veřejností. "Formule 1 trošku ztrácí na ostatní sporty. Je totiž hodně specifická. Když se podíváte na NFL (americký fotbal), fotbal a další, tak je vidět, že o nich mají lidé větší přehled. Formule 1 má na to, aby byla ve stejné pozici. Myslím si, že některé novinky, které Chase a Liberty představili, jsou skvělé. Stále se ale učí, jak tento sport funguje a o co mají fanoušci zájem."
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.