Lewis Hamilton si nedokáže představit, že by měl někdy přestoupit ke konkurenčnímu Ferrari. A nikdy by se již ve stejném týmu nechtěl setkat s Fernandem Alonsem - nedělalo by to podle něj dobrotu.
Čtyřnásobnému mistrovi světa na konci příštího roku vyprší smlouva, a tak se o jeho služby zajímají ostatní týmy. Pokud se rozhodne v F1 zůstat, tak bude zřejmě pokračovat u Mercedesu, který o něj stále projevuje zájem.
"Nedokážu si představit přestup k Ferrari a nemyslím si, že se to změní. S Mercedesem jsem ve spojení 13 let, což je déle, než mnoho jiných zaměstnanců a déle než kterýkoliv jiný pilot ve Formuli 1. Jsem hrdý na to, že jsem s nimi, a doufám, že tady svou kariéru zakončím," říká Hamilton pro Stuttgarter Zeitung.
Příští rok očekává ještě těsnější bitvu s Ferrari a s Red Bullem, které počtvrté za sebou porazili a obhájili titul v šampionátu konstruktérů. Přesto se však domnívá, že se svým týmem budou mít znovu navrch: "Čím je na mě vyvíjen větší tlak a situace je kritičtější, tím lépe pro mě. Mercedes je momentálně ve skvělé formě a já nevidím nic, co by to mělo změnit."
S Alonsem v jednom týmu? Už nikdyI když by se jezdecké složení u Stříbrných šípů mohlo v budoucnu změnit, k opětovnému spojení s jeho bývalým týmovým kolegou Fernandem Alonsem nedojde.
"To se nikdy nestane. Toto [Wolff] chápe, jak funguje dynamika týmu, a srovnává ji s magnetem. Když se setkají dva severní póly, pak jeden druhý odpuzují, proto tedy potřebujete severní a jižní pol. Dva severní póly končí negativní energií - podobně jako tomu bylo v roce 2007 se mnou a s Alonsem," vysvětluje Hamilton.
Sezóna Formule 1 v roce 2025 slibuje být jednou z nejzajímavějších a nejdiskutovanějších v posledních letech. Britská média se zaměřují na několik klíčových témat, která budou formovat nadcházející ročník.
Johnny Herbert tvrdí, že by bylo logické, kdyby Max Verstappen zvažoval návrat ke spolupráci s Adrianem Neweym a Hondou v týmu Aston Martin.
Flavio Briatore, výkonný poradce týmu Alpine, v dokumentu Drive to Survive bez servítek vyjádřil svůj názor na Estebana Ocona. Bývalý šéf Renaultu nešetřil kritikou a jasně dal najevo, co si o budoucím jezdci Haasu pro sezonu 2025 skutečně myslí.
Max Verstappen v posledních dnech varuje své fanoušky na možné technické problémy v úvodu sezóny, což se odráží v opatrných vyjádřeních z tábora Red Bullu. I přesto však Bernie Ecclestone věří, že titul i letos skončí v rukou holandského pilota.
Během zimní přestávky FIA informovala týmy Formule 1 o revizi technické směrnice, která se zaměřuje na testování pružnosti předních křídel.
Během sezóny 2024 F1 byl McLaren často předmětem pozornosti producentů Drive to Survive. Ačkoliv se v Wokingu nemuselo nutně jednat o přímý konflikt, objevila se tam kontroverze, která vzbudila pozornost.
Strategická inženýrka Red Bullu Hannah Schmitz využívá svou pozici k motivaci žen v motorsportu. Jako jedna z nejvýraznějších žen v paddocku ukazuje, že F1 není jen mužská záležitost. Svým působením otevírá dveře talentovaným a odhodlaným bez ohledu na pohlaví.
Na začátku roku 2024 učinil Lewis Hamilton krok, který otřásl světem Formule 1, když oznámil, že přechází do Ferrari, čímž pravděpodobně přepsal historii přestupů v této disciplíně. Dost o tom vypovídá i nová série o F1 na službě Netflix.
Max Verstappen přiznal, že Red Bull letos není favoritem na vítězství v Austrálii, protože konkurence, jako McLaren, Ferrari a Mercedes, se výrazně zlepšila.
Max Verstappen považuje McLaren za hlavního favorita na titul v nadcházející sezóně, přičemž Red Bull má ještě co zlepšovat. I když Verstappen nečeká vítězství v Melbourne, věří v postupné zlepšení v průběhu sezóny.
Sezona formule 1 ještě ani nezačala a už to v paddocku vře. Ferrari představilo svůj nový monopost, ale Red Bull má vážné pochybnosti o jeho regulérnosti. Spory se vyostřují a do Maranella míří inspektoři, kteří mají prověřit, zda italský tým neporušil pravidla. Do centra dění se tak dostává i Lewis Hamilton, který se chystá na svou premiéru v červených barvách.
Bylo potvrzeno, že tým Cadillac F1 získal konečné schválení pro vstup do šampionátu. Tento nový tým, podporovaný společnostmi TWG Motorsports a General Motors (GM), se tak připojí na startovní rošt jako 11. tým Formule 1 v roce 2026.