Čtyřnásobný mistr světa se zamýšlí nad svou budoucností ve Formuli 1. S Mercedesem má kontrakt ještě na rok a je otázkou, zda bude pokračovat i nadále.
"Je to jak počasí. Musím najít nějakou rovnováhu. Chci nadále jezdit, ale rád bych dělal i další věci. Čeká mě s týmem ještě jeden rok a já chci pokračovat. Jsem ale v bodě, kdy si pokládám takové otázky. Nedávno jsem mluvil s nejlepším kamarádem o věcech, které mu závidím a na které se těším. Zmínil jsem rutinu a život na jednom místě," řekl čerstvý mistr světa.
"Každým rokem, co zůstávám v kokpitu, tyto věci oddaluji. Po čtyřicítce už moc času není. Existuje rčení, dle kterého by člověk měl dělat věci, dokud může. Nevím. V životě jsou ale i jiné možnosti. Jsou věci, které mi prostě chybí," pokračoval Brit.
"Jak jednou z Formule 1 odejdete, už se nemůžete vrátit. Vím, že až skončím, tak mi bude chybět. Jestli to bude za rok nebo za pět, to je jedno, bude mi chybět. Chci se nyní opravdu zaměřit na budoucnost, jelikož jednou v F1 skončím. Musím si uspořádat věci v hlavě," dodal Brit.
Hamilton nevylučuje, že by se nechal normálně zaměstnat. "Nevadilo by mi začít pracovat ve firmě. Klidně bych se rád vypracoval odspodu nahoru. Klidně bych dělal stážistu. Mám chuť učit se novým věcem. Zní to riskantně, ale líbí se mi ta myšlenka."
Čas není dle Hamiltona žádnou jistotou. "Moje tetička zemřela na rakovinu. Během svého posledního dne řekla: 'Celý život jsem pracovala, abych jednou přestala a mohla se věnovat dalším věcem. Bohužel mi na to nezbyl čas.' S touto myšlenkou nyní bojuji."
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.