Čtyřnásobný mistr světa se zamýšlí nad svou budoucností ve Formuli 1. S Mercedesem má kontrakt ještě na rok a je otázkou, zda bude pokračovat i nadále.
"Je to jak počasí. Musím najít nějakou rovnováhu. Chci nadále jezdit, ale rád bych dělal i další věci. Čeká mě s týmem ještě jeden rok a já chci pokračovat. Jsem ale v bodě, kdy si pokládám takové otázky. Nedávno jsem mluvil s nejlepším kamarádem o věcech, které mu závidím a na které se těším. Zmínil jsem rutinu a život na jednom místě," řekl čerstvý mistr světa.
"Každým rokem, co zůstávám v kokpitu, tyto věci oddaluji. Po čtyřicítce už moc času není. Existuje rčení, dle kterého by člověk měl dělat věci, dokud může. Nevím. V životě jsou ale i jiné možnosti. Jsou věci, které mi prostě chybí," pokračoval Brit.
"Jak jednou z Formule 1 odejdete, už se nemůžete vrátit. Vím, že až skončím, tak mi bude chybět. Jestli to bude za rok nebo za pět, to je jedno, bude mi chybět. Chci se nyní opravdu zaměřit na budoucnost, jelikož jednou v F1 skončím. Musím si uspořádat věci v hlavě," dodal Brit.
Hamilton nevylučuje, že by se nechal normálně zaměstnat. "Nevadilo by mi začít pracovat ve firmě. Klidně bych se rád vypracoval odspodu nahoru. Klidně bych dělal stážistu. Mám chuť učit se novým věcem. Zní to riskantně, ale líbí se mi ta myšlenka."
Čas není dle Hamiltona žádnou jistotou. "Moje tetička zemřela na rakovinu. Během svého posledního dne řekla: 'Celý život jsem pracovala, abych jednou přestala a mohla se věnovat dalším věcem. Bohužel mi na to nezbyl čas.' S touto myšlenkou nyní bojuji."
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.