Čtyřnásobný mistr světa se zamýšlí nad svou budoucností ve Formuli 1. S Mercedesem má kontrakt ještě na rok a je otázkou, zda bude pokračovat i nadále.
"Je to jak počasí. Musím najít nějakou rovnováhu. Chci nadále jezdit, ale rád bych dělal i další věci. Čeká mě s týmem ještě jeden rok a já chci pokračovat. Jsem ale v bodě, kdy si pokládám takové otázky. Nedávno jsem mluvil s nejlepším kamarádem o věcech, které mu závidím a na které se těším. Zmínil jsem rutinu a život na jednom místě," řekl čerstvý mistr světa.
"Každým rokem, co zůstávám v kokpitu, tyto věci oddaluji. Po čtyřicítce už moc času není. Existuje rčení, dle kterého by člověk měl dělat věci, dokud může. Nevím. V životě jsou ale i jiné možnosti. Jsou věci, které mi prostě chybí," pokračoval Brit.
"Jak jednou z Formule 1 odejdete, už se nemůžete vrátit. Vím, že až skončím, tak mi bude chybět. Jestli to bude za rok nebo za pět, to je jedno, bude mi chybět. Chci se nyní opravdu zaměřit na budoucnost, jelikož jednou v F1 skončím. Musím si uspořádat věci v hlavě," dodal Brit.
Hamilton nevylučuje, že by se nechal normálně zaměstnat. "Nevadilo by mi začít pracovat ve firmě. Klidně bych se rád vypracoval odspodu nahoru. Klidně bych dělal stážistu. Mám chuť učit se novým věcem. Zní to riskantně, ale líbí se mi ta myšlenka."
Čas není dle Hamiltona žádnou jistotou. "Moje tetička zemřela na rakovinu. Během svého posledního dne řekla: 'Celý život jsem pracovala, abych jednou přestala a mohla se věnovat dalším věcem. Bohužel mi na to nezbyl čas.' S touto myšlenkou nyní bojuji."
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur potvrdil, že Andrea Kimi Antonelli po kolizi s Charlesem Leclercem osobně navštívil garáž a omluvil se týmu.
Toto Wolff hájí Kimiho Antonelliho po kolizi s Charlesem Leclercem a zdůrazňuje, že odvážné manévry jsou součástí jeho růstu.
Carlos Sainz oznámil, že se jako člen představenstva GPDA hodlá zasadit o zlepšení úrovně rozhodování komisařů, které označil za „nepřijatelné“. Chce prostřednictvím své pozice přispět k transparentnějším a spravedlivějším pravidlům pro všechny jezdce.
Po odstoupení v Zandvoortu zůstává Lando Norris pro McLaren klíčovým jezdcem v boji šampionátu jezdců a šéf týmu Andrea Stella věří, že nyní může ukázat svůj plný potenciál.
Mercedes má podle všeho jasno, že i v roce 2026 bude spoléhat na George Russella a Kimiho Antonelliho. Oficiální potvrzení jezdecké sestavy ale zatím stále chybí.
Andrea Kimi Antonelli přišel v Zandvoortu o šanci na dobrý výsledek po kolizi s Charlesem Leclercem v zatáčce číslo 3. Za incident dostal nováček ve Formuli 1 desetisekundový trest.
Lewis Hamilton obdržel od komisařů trest za svou jízdu na cestě na startovní rošt při Velké ceně Nizozemska.