V příští sezóně přejde na motory od Hondy italské Toro Rosso. Nyní to navíc vypadá, že přechod velkého Red Bullu na pohonné jednotky japonského motoráře v roce 2019 začíná mít pevné obrysy.
Před letošní sezónou hýřil jak Renault, tak Red Bull optimismem, nakonec ale rakouská stáj nebyla tím, kdo nejvíce zatápěl Mercedesu. Navíc závěr sezóny - hlavně pak faux pas v Mexiku - ještě o něco více vyhrotil situaci mezi těmito subjekty.
Nějakou dobu se tak spekuluje, že Renault neprodlouží červenému býku kontrakt pro rok 2019 a dále. V tomto cyklu pravidel již do F1 žádný nový motorář nevstoupí a Stříbrné šípy či Ferrari se se stájí nápojového gigantu z konkurenčních důvodů nedohodnou. Vypadá to tedy, že Red Bull bude odkázán na Hondu.
Nyní i sám odborný poradce stáje Helmut Marko potvrdil, že hlavní stáj Red Bullu bude duetu Honda - Toro Rosso pomáhat. "Nyní hodně pracujeme s Hondou, aby Toro Rosso mělo silný balík. Jsme potěšení s posuny, které Honda dělá a které se ještě do začátku sezóny odehrají," řekl Marko.
Red Bull prý Hondě poskytuje "své továrny a technologie." Finální rozhodnutí ohledně případné spolupráce v roce 2019 padne "v polovině příštího roku."
Po tříletém partnerství s McLarenem, které nedopadlo bůhvíjak dobře, bude Honda dodávat v příští sezóně jen Toro Rosso. Původně mělo dojít k podepsání kontraktu i se Sauberem, stáj ale prošla personálními změnami a pod vedením Vasseura se švýcarský tým stal de facto juniorkou Ferrari, což dokazuje i změna názvu týmu na Alfa Romeo Sauber F1.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.