Felipe Massa si nemyslí, že by jeho bývalý týmový kolega Fernando Alonso mohl v příští sezóně vyhrát šampionát Formule 1, byť jej řadí výše než Michaela Schumachera. S McLarenem poháněným Renaultem na to mít nebude.
Brazilec se tento víkend rozloučí s kariérou v F1, když v Abú Zabí odjede za Williams svůj poslední závod. Nevylučuje ale, že se neobjeví v některé jiné sérii, například ve Formuli E: "Myslím, že jde o to nejzajímavější místo pro soutěžení a opětovná vítězství. Jde o budoucnost aut, která budeme řídit."
Svému současnému týmovému kolegovi Lanceovi Strollovi přeje pouze úspěchy v F1? "Teď je mnohem lépe připravený než před rokem, kdy začínal. Myslím si ale, že více o jeho budoucnosti budeme moci říct až ve druhém či třetím roce."
Formuli 1 v rukou Liberty věstí "dobrou budoucnost," byť se o ní někteří vyjadřují kvůli velkým plánovaným změnám v oblasti rozdělování příjmů, změn motorů a snižování nákladů skepticky.
"Aby mohl Williams znovu vyhrát šampionát, potřebuje více peněz. Pokud se ale v mnoha věcech zlepší, pak podle mě mohou být na pódiu," předpovídá podle španělského AS Massa. Největší problémy má nyní tým "s aerodynamikou a také s šasi."
Jako nejlepšího týmového kolegu své kariéry označil Fernanda Alonsa. "Fernando je na prvním místě, to je jasné. Řekl bych, že Schumacher byl na podobné úrovni, stejné jako Lewis [Hamilton]. Pak je skvělým pilotem Vettel, je však na nižší úrovni. A pátý... asi Verstappen, byť mu schází konzistence. Talent a rychlost má."
Pokud jde o Alonsa v McLarenu, tak podle Massy "pro něj bude příští rok lepší, o titul ale bojovat nebude." Britský tým přechází od Hondy na pohonné jednotky Renaultu a očekává, že bude podstatně konkurenceschopnější.
Audi odhalilo koncept R26, který naznačuje podobu jejich vozu pro vstup do Formule 1 v roce 2026. Značka zároveň stanovila pětiletý cíl.
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.
Toto Wolff údajně vede pokročilá jednání o prodeji menší části svého 33% podílu ve stáji Mercedes F1. Změna by mohla ovlivnit současnou vlastnickou strukturu týmu.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.