Massa letos podruhé - a vypadá že naposled - ukončil kariéru. Není zatím zřejmé, zda bude v následující sezóně pokračovat v jiné sérii či závodění pověsí na hřebík. Nyní se ale ukazuje, že by Felipe mohl zastávat roli přímo v Mezinárodní automobilové federaci.
Za týden odjede Felipe Massa svůj poslední závod ve Formuli 1 a nyní nastává otázka, co bude brazilský pilot dělat v budoucnu. Loni se mluvilo o jeho angažmá ve Formuli E či WEC. Nyní se ale objevily spekulace, že by Massa mohl pracovat přímo pro FIA.
Tyto informace potvrdil i prezident Brazilské automobilové federace Waldner Bernardo. "Normálně prezident lokální federace jmenuje sám sebe do pozice člena Světové rady motorsportu. Já ale chápu, že Felipe by mohl být na tomto postu užitečnější než já."
"V úterý jsem ho pozval a před odjezdem do Evropy mi volal, že mluvil s rodinou a přáteli. Je si vědom toho, že by mohl pro tento sport udělat ještě více," dodal Bernardo.
Pokud by si Felipe nenašel angažmá na plný úvazek, tak je možné, že se závodění bude věnovat pro radost, jako to v dnešní době dělá Jenson Button, který odešel loni od McLarenu. Letos jsme ho dokonce mohli vidět i v kokpitu F1 během GP Monaka, kde nahradil Alonsa závodícího na Staré cihelně.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.