Podle bývalého týmového šéfa Flavia Briatoreho Ferrari udělalo chybu, když si nezajistilo budoucí služby Maxe Verstappena. S Kimim Räikkönenem podle něj můžou na vítězství v šampionátu konstruktérů zapomenout.
Dvacetiletý Holanďan je považován za jednoho z největších talentů současné Formule 1, nedávno ale prodloužil smlouvu s Red Bullem až do roku 2020. Krátce před tím Ferrari oznámilo, že s veteránem Kimim Räikkönenem podepsali smlouvu na příští sezónu.
Briatore nad rozhodováním Ferrari nechápavě kroutí hlavou, protože s 38letým finským pilotem na titul podle něj nikdy mít nebudou: "Nevím, co bude Marchionne dělat, je nepředvídatelný. Ale s Räikkönenem konstruktérský titul nikdy nevyhrajete. K tomu potřebujete dva dobré piloty - a to Ferrari nemá."
Vylepšení své situace si nechali uniknout: "Podepsal bych Verstappena i se zavřenýma očima. Je jediným skutečným jezdcem, kterého si lidé přejí vidět - gladiátor, kvůli kterému udělají cokoliv, jen aby jej mohli v každém závodě penalizovat."
V závěru pro italské rádio RAI přidává také svůj názor na to, díky čemu Lewis Hamilton získal svůj čtvrtý titul mistra světa: "Letos je motivovanější na dráze než na diskotéce."
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.