Alonso se netají svými ambicemi na zisk takzvané trojité korunky, tedy vítězství v GP Monaka, Indy 500 a 24h Le Mans. Loni se Alonso pokusil o splnění svého cíle na Staré cihelně a držel se po většinu závodu mezi top piloty, bohužel ho ale zklamala nemesis Honda a její pohonný motor.
V příští sezóně bude McLaren jezdit s motory Renault, a účast v Indianapolis tak padá. Španěl ale s největší pravděpodobností vyzkouší své štěstí ve vytrvalostním šampionátu WEC.
Hodně se mluvilo o jeho spojení s Toyotou, za kterou by měl jet právě Le Mans. Nyní to ale vypadá, že by Alonso mohl za tohoto japonského motoráře odjet většinu sezóny. Krom toho se Fernando zúčastní 24h Daytona, a to již v lednu.
Co se týče kolizí termínu, tak se kříží pouze jeden závod, a to VC USA Formule 1 a závod WEC v Japonsku. Tím pádem by tato aktivita nijak zvlášť nenabourávala Alonosvi plány se stájí z Wokingu.
Eric Boullier, závodní ředitel McLarenu, si ale nemyslí, že by Alonso mohl dvě série zvládnout. "Nemyslím si, že můžete fyzicky zvládnout tyto dva programy. Bylo by to hodně náročné. Zajet si Indy, Le Mans nebo Daytonu není problém. Je to jen jeden závod. Kdyby toho jezdil více, tak by ho to mohlo rozhodit," řekl Boullier.
Alonso s Toyotou zatím nepodepsal žádný kontrakt a nic tedy není oficiálně potvrzeno. Mluvčí japonského továrního týmu se sídlem v Německu odmítl situaci komentovat. Fernando ale bude s Toyotou testovat 19. listopadu po závěrečném závodu v Bahrajnu.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur potvrdil, že Andrea Kimi Antonelli po kolizi s Charlesem Leclercem osobně navštívil garáž a omluvil se týmu.
Toto Wolff hájí Kimiho Antonelliho po kolizi s Charlesem Leclercem a zdůrazňuje, že odvážné manévry jsou součástí jeho růstu.
Carlos Sainz oznámil, že se jako člen představenstva GPDA hodlá zasadit o zlepšení úrovně rozhodování komisařů, které označil za „nepřijatelné“. Chce prostřednictvím své pozice přispět k transparentnějším a spravedlivějším pravidlům pro všechny jezdce.
Po odstoupení v Zandvoortu zůstává Lando Norris pro McLaren klíčovým jezdcem v boji šampionátu jezdců a šéf týmu Andrea Stella věří, že nyní může ukázat svůj plný potenciál.
Mercedes má podle všeho jasno, že i v roce 2026 bude spoléhat na George Russella a Kimiho Antonelliho. Oficiální potvrzení jezdecké sestavy ale zatím stále chybí.