Fernando Alonso se dle zákulisních informací zřejmě na konci listopadu sveze s Toyotou v oficiálním testu nováčků Světového vytrvalostního šampionátu (WEC) FIA.
Španělský pilot, jenž se letos zúčastnil slavného amerického závodu Indy 500, se netají tím, že by chtěl získat neoficiální Trojkorunu (vítězství ve Velké ceně Monte Carla, v Indy 500 a v Le Mans).
Příští rok by si chtěl kromě lednového závodu v Dayotoně vyzkoušet také 24hodinovku Le Mans a podle všeho je blízko dohody s Toyotou, která by si jej chtěla vyzkoušet za volantem vozu TS050 Hybrid kategorie LMP1 19. listopadu 2017 při testech v Bahrajnu.
Včera kvůli tomu Alonso navštívil její továrnu v Kolíně nad Rýnem, kde si nechal vytvarovat sedačku. Toyota to však zatím odmítá potvrdit či vyvrátit. Její mluvčí jen sdělil, že "k této spekulaci nemáme komentář."
Rob Leupen, ředitel závodního týmu Toyoty, které je otevřena jednání s 36letým pilotem McLarenu, k záležitosti řekl: "Vždy se zajímáme o jednání se špičkovými jezdci a Pascal [Vasselon, technický ředitel] má s Fernandem dobrý vztah, který má počátek u jeho dnů u Michelinu v F1."
Japonská automobilka zatím nepotvrdila svou účast v příštím ročníku WEC, podle šéfa motorsportu Šigekiho Tomojamy to má ale v záměru: "Přemýšlíme o tom, že zůstaneme - pouze s cílem vyhrát."
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.