Max Verstappen dokázal v podzimní části sezóny vyhrát závod v Malajsii a Mexiku. Horner věří, že by rakouská stáj mohla ovládnout i dva poslední závody.
Red Bull letos zažívá značně polarizovanou sezónu. Po ne úplně vydařeném začátku stáj nápojového gigantu dokázala z velké části dohnat ztrátu na Mercedes a Ferrari, trápí ji ale spolehlivost pohonných jednotek od Renaultu. Když se ale nic nepokazí, tak Red Bull dokáže narušit tandem Mercedes - Ferrari.
Šéf stáje Horner vnímá současnou situaci pozitivně. Na otázku, zda věří, že jeho tým má dostatečně silné vozy na to, aby rakouský tým dokázal vyhrát v Brazílii či Abú Zabí, odpověděl: "Ano, bude ale záležet na penalizacích. V posledních čtyřech závodech jsme měli v neděli vždy nejrychlejší auto. Brazílie by nám mohla sednout. A proč by to nešlo i v Abú Zabí? Bylo by skvělé zakončit sezónu alespoň s jedním dalším vítězstvím."
Max v Mexiku sice vyhrál, ale Ricciardo musel společně s dalšími třemi piloty ve vozech poháněných Renaultem odstoupit. Na Australanově RB13 byl navíc poškozen MGU-H a ve hře je i výměna spojená s penalizací.
Co se týče právě spolehlivosti Renaultu, Horner věří, že francouzský motorář situaci dobře zanalyzuje: "Vypadá to, že jim ten okruh z nějakého důvodu nesedl. Nepochybuji o tom, že to zanalyzují a zjistí, proč se dostali do takové situace. Je skvělé, že jsme vyhráli, ale během víkendu bylo až moc selhání," zakončil Horner.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.