Renualt chystá pro příští sezónu nový koncept vozu. Technický šéf tovární stáje francouzského motoráře věří, že to bude velký posun vpřed.
Pro letošní sezónu francouzský motorář údajně změnil 95 % pohonné jednotky oproti loňské specifikaci. V posledním závodě v Mexiku museli kvůli problémům s motorem odstoupit čtyři piloti z šesti. Do cíle dojel jen vítěz Verstappen a Gasly, u něhož to nikdo nepředpokládal, jelikož v Mexiku před samotným závodem nakroužil jen 11 kol.
Podobnou cestou chce nyní tovární stáj Renaultu přistoupit i k šasi. Do nové sezóny by tak tým sídlící ve Viry a Enstone měl představit úplně předělaný vůz.
"V Enstone děláme velké posuny. Hlavně se zaměřujeme na šasi. Je to úplně nové auto - a to i navzdory malému počtu technických regulací. Letos jsme se toho hodně naučili o změně aerodynamiky a vyvážení vozu, která nastala kvůli změně pravidel. Naše auto bude velkým skokem kupředu. Již v Brazílii budeme řešit aerodynamiku, abychom se na sezónu 2018 lépe připravili," řekl technický šéf Renaultu.
Renaultu údajně v Mexiku neseděla vysoká nadmořská výška. Okruh bratří Rodríguezů se nachází ve výšce dvou tisíc metrů. Brazílie je další zastávkou v celkem vysoké výšce (cca 800 metrů nad mořem). Trable by tam ale Renault mít neměl.
"V Mexiku máte o 25 % nižší hustotu vzduchu. V Brazílii to bude jen 10 %, což je mnohem jednoduší na ukočírování. Navíc nečekáme žádné drama ohledně kontroly teploty. Není to tolik o přítlaku jako v Monaku nebo v Maďarsku, i tak ale budeme zkoušet řadu nastavení," dodal Nick Chester.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur potvrdil, že Andrea Kimi Antonelli po kolizi s Charlesem Leclercem osobně navštívil garáž a omluvil se týmu.
Toto Wolff hájí Kimiho Antonelliho po kolizi s Charlesem Leclercem a zdůrazňuje, že odvážné manévry jsou součástí jeho růstu.
Carlos Sainz oznámil, že se jako člen představenstva GPDA hodlá zasadit o zlepšení úrovně rozhodování komisařů, které označil za „nepřijatelné“. Chce prostřednictvím své pozice přispět k transparentnějším a spravedlivějším pravidlům pro všechny jezdce.
Po odstoupení v Zandvoortu zůstává Lando Norris pro McLaren klíčovým jezdcem v boji šampionátu jezdců a šéf týmu Andrea Stella věří, že nyní může ukázat svůj plný potenciál.
Mercedes má podle všeho jasno, že i v roce 2026 bude spoléhat na George Russella a Kimiho Antonelliho. Oficiální potvrzení jezdecké sestavy ale zatím stále chybí.