Podle nevýkonného ředitele Mercedesu Nikiho Laudy se Valtteri Bottas může příští rok těšit na monopost, který bude více sedět jeho stylu.
Finský pilot, jenž před letošní sezónou přišel ke Stříbrným šípům díky intervenci sportovního ředitele Tota Wolffa z Williamsu, se s vozem F1 W08 EQ Power+ občas dost trápí a za Lewisem Hamiltonem zaostává.
"Určité věci v mém přirozeném jízdním stylu jdou v některých místech proti tomuto vozu. Trochu se trápíme s managementem pneumatik. Mnoho věcí se týká jen teplot pneumatik a způsobu ovlivňování přilnavosti a výkonnosti. Na některých okruzích mám jako pilot práci," uvedl Bottas.
"Věřím, že svůj jízdní styl určitými způsoby můžu změnit a nemám jinou možnost, než to udělat. Tak už to někdy v závodění chodívá. V závodě vždy máte odlišná auta a vždy si na to musíte zvyknout, abyste z balíku dostali maximum. Nemůžu se spolehnout na jeden jízdní styl a takto jezdit. Není to ten nejrychlejší způsob," pokračuje Fin.
Moc mu nepomáhá ani nastavení Hamiltona: "Zkrátka nemůžu jezdit s autem, které se podobá tomu Lewisovu. Když jsem ten směr zkoušel, tak to z pohledu výkonnosti nebylo ideální. Ale obecně jsou si naše nastavení podobná, nejsou mezi nimi ohromné rozdíly."
Tým si je však současné situace vědom a Valtterimu hodlá pomoci: "Na počátku auto sedělo oběma jezdcům. Ale po vývoji během roku začalo více sedět Lewisovu jízdnímu stylu," uznává Niki Lauda.
"Příčinou toho je spíše naše než Valtteriho chyba. Auto pro nadcházející sezónu už nebude vyhovovat pouze Lewisovu, ale i Valtterimu jízdnímu stylu," slibuje šéf Mercedesu.
Max Verstappen naznačil, že Red Bull nehodlá v závěru sezony polevit. Svým prohlášením směrem k Mercedesu dal jasně najevo, že tým zůstává plně odhodlaný pokračovat v boji.
Carlos Sainz po událostech v Singapuru promluvil o svých pocitech po nepříjemné diskvalifikaci a o aktuálním vztahu k týmu.
George Russell má za sebou úspěšnou sezónu v roli týmové jedničky Mercedesu, přesto stále nepodepsal novou smlouvu.
Během Velké ceny Singapuru došlo mezi Oscarem Piastrim a jeho týmovým kolegou Landem Norrisem k incidentu na prvním kole, který vyvolal napětí a diskusi o týmové férovosti. K situaci se vyjádřil také David Coulthard.
Fred Vasseur rychle uklidnil spekulace o bezpečnosti Hamiltonova vozu během závěru Velké ceny Singapuru. Zdůraznil, že vše bylo pod kontrolou a bez rizika.
Lewis Hamilton se po náročném týdnu a Velké ceně Singapuru obrátil na fanoušky s emotivním vzkazem.
Toto Wolff naznačil, že by rád viděl návrat Formule 1 do země, kde se naposledy závodilo v roce 2013. Podle šéfa Mercedesu by taková zastávka mohla být zajímavým zpestřením kalendáře a přinést nové výzvy pro týmy i jezdce.
Martin Brundle po závodě v Singapuru vyslal McLarenu varovný signál. Podle něj je konec sezony stále otevřenou hrou.
Mercedes se od začátku éry ground effect potýká s nevyzpytatelnou formou a vítězství George Russella v Singapuru otázky ohledně konzistence týmu jen prohloubilo.
Oscar Piastri označil „papaya rules“ McLarenu za jednoduchou zásadu pro bezpečnost jezdců, ale po Singapuru se jejich význam opět stal diskutovaným tématem.
Ferrari čelí náročnému období a výsledky posledních závodů naznačují, že tým z Maranella ztrácí tempo. Charles Leclerc se k aktuální situaci vyjádřil otevřeně.
Jenson Button byl po závodě v Singapuru překvapen rozhodnutím komisařů ohledně Lewise Hamiltona. Podle něj bylo neobvyklé, jak se situace vyřešila.