Red Bull si myslím, že mu řidší vzduch ve vysoké nadmořské výšce hodně pomohl k dominantnímu vítězství, protože přispěl k menším rozdílům mezi pohonnými jednotkami.
Max Verstappen po úvodním kole, v němž kolidovali Sebastian Vettel s Lewisem Hamiltonem, pohodlně ujížděl. Po závodě dokonce prohlásil, že se i přes snížení výkonu motorů v obavách o spolehlivost trochu nudil. Red Bull má aerodynamicky velmi efektivní auto a ve výšce 2 285 m n. m. na Okruhu bratrů Rodriguezových tolik nedoplácel na deficit motoru Renault.
"Dostali jsme se dost blízko pole-position. Náš mód motoru pro kvalifikaci je pak stejný jako závodní módy, proto následně v závodním režimu vypadáme velmi konkurenceschopně. Tato nadmořská výška, jak jsme viděli v několika posledních sezónách, to v tomto směru trochu srovnává," uvádí šéf týmu Christian Horner.
Verstappen kvalifikaci prohrál s Vettelem jen o 86 tisícin sekundy, protože nedokázal dát dohromady ideální kolo jako pilot Ferrari. V Q2 ale překvapil, když byl o půl vteřiny rychlejší než zbytek pole. Podle šéfa Red Bullu by na něj v závodě neměli ani Hamilton s Vettelem, kdyby nemuseli už v 1. kole s poškozenými vozy do boxů.
"Vzpomeňte si, že jsme Lewisovi dali kolo a blížili jsme se k Sebastianovi. Vzhledem k naší rychlosti a rychlosti, kterou jsme mohli dostat z našeho auta, nemám pochyby o tom, že jsme byli ve fakt dobré formě," pokračuje Horner.
Horší to už bylo se spolehlivostí motorů. Ricciardo měl našlápnut k pódiu, kvůli selhání MGU-H ale musel ze závodu odstoupit: "Myslím, že Daniel mohl skončit minimálně třetí. Byl hned za Kimim a zdál se být ve skvělé formě. Podle mě by Bottasovi pěkně zatopil."
"Byla to škoda, že jsme na pódiu neměli obě auta. Ale Daniel si užil štěstí dříve během roku, a jak vždy říkávám, tak to má žel tendenci se vždy vyrovnat," dodává Horner.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.
Max Verstappen odstartuje závod na Interlagosu z boxové uličky poté, co byl už v Q1 vyřazen z kvalifikace. Red Bull po neúspěchu provedl změny v nastavení vozu, což šampiona čeká náročná stíhací jízda.
Lewis Hamilton opouštěl Interlagos po kvalifikaci s viditelným zklamáním, když se musel spokojit s 13. místem.
Lando Norris opět ukázal skvělou formu během napínavé kvalifikace na okruhu Interlagos. Britský jezdec naznačil, že v boji o titul mistra světa bude i nadále patřit mezi hlavní favority.
Oscar Piastri havaroval za mokrých podmínek na Interlagosu, což mu výrazně zkomplikovalo boj o titul a zvětšilo náskok jeho týmového kolegy v průběžném pořadí šampionátu.
Gabriel Bortoleto havaroval během brazilského sprintu a jeho vůz utrpěl vážná poškození. Pilot byl preventivně odeslán do lékařského centra .
Lando Norris v Brazílii zvládl napínavý sprint s bravurou, když odolal dravému útoku Kimiho Antonelliho a dojel si pro vítězství. Zatímco Brit potvrdil své mistrovské ambice, jeho největší soupeř v boji o titul Oscar Piastri skončil po nehodě mimo hru a způsobil přerušení závodu červenými vlajkami.