Marc "Elvis" Priestley se rozpovídal o svých zkušenostech s Lewisem Hamiltonem, se kterým spolupracoval v letech 2007 a 2008 ve stáji McLaren.
Za pár dní světlo světa spatří knižní debut Marca Priestleyho s názvem The Mechanic: The Secret World of the F1 Pit Lane. Kniha by se měla zabývat zákulisím padoku, ve kterém se Marc, kterému se též přezdívá Elvis (kvůli podobně znějícímu příjmení), pohyboval 9 let jako mechanik McLarenu (2000-2008). Od roku 2009 Priestley působí jako publicista a televizní reportér právě v oblasti královny motorsportu..
Při této příležitosti byl Marc vyzpovídán britským deníkem Express, pro který prozradil pár zajímavostí z dob, kdy k McLarenu nastoupil Lewis Hamilton. "Poté, co se objevil na scéně, začal celkem brzy hrát klasické psychologické hry. To znamenalo, že s týmovými kolegy, jako byl třeba Alonso, si pohrával skrze média."
"Když s Lewisem pracujete a vidíte, jak takové věci dělá - například využívá tým ve svůj prospěch -, tak z toho nemáte úplně dobrý pocit. Cítíte se, že vás využívá k tomu, aby mohl hrát ty své hry. Proto si myslím, že ho celá řada lidí shledává nepřímeným - ať už jsou to piloti, týmoví kolegové nebo mechanici. Všichni to cítí stejně. Nelze mu to mít za zlé, jelikož v prostředí, jakém se pohybuje, tyto hry musíte hrát. Všechno je to o získávání výhod," řekl Priestley.
Dále Priestley zabředl do dalšího kontroverzního tématu, a to vztahu mezi Hamiltonem a zpěvačkou Nicole Scherzinger, který se rozpadl v únoru 2015.
"Lewisovo slabina jsou spíše emoce než jezdecký um. Například, když chodil s Nicole Scherzinger, tak jeho osobní problémy bezpochyby ovlivňovaly jeho výsledky na trati. Oni dva se pořád dokola rozcházeli a dávali dohromady, hlavně pak v době, kdy přešel do Mercedesu," pokračoval britský novinář.
"Celá řada mých kolegů a přátel u Mercedesu mi říkala, že během prvních několika let usilovali hlavně o to, aby zůstali spolu. Až pak se řešil vůz. Když byl totiž Lewis spokojený v osobním životě, tak dosahoval těch nejlepších výsledků. Když se veřejně řešila další krize jejich vztahu, tak to znamenalo neúspěšné závodní víkendy," dodal bývalý mechanik McLarenu.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.