Marc "Elvis" Priestley se rozpovídal o svých zkušenostech s Lewisem Hamiltonem, se kterým spolupracoval v letech 2007 a 2008 ve stáji McLaren.
Za pár dní světlo světa spatří knižní debut Marca Priestleyho s názvem The Mechanic: The Secret World of the F1 Pit Lane. Kniha by se měla zabývat zákulisím padoku, ve kterém se Marc, kterému se též přezdívá Elvis (kvůli podobně znějícímu příjmení), pohyboval 9 let jako mechanik McLarenu (2000-2008). Od roku 2009 Priestley působí jako publicista a televizní reportér právě v oblasti královny motorsportu..
Při této příležitosti byl Marc vyzpovídán britským deníkem Express, pro který prozradil pár zajímavostí z dob, kdy k McLarenu nastoupil Lewis Hamilton. "Poté, co se objevil na scéně, začal celkem brzy hrát klasické psychologické hry. To znamenalo, že s týmovými kolegy, jako byl třeba Alonso, si pohrával skrze média."
"Když s Lewisem pracujete a vidíte, jak takové věci dělá - například využívá tým ve svůj prospěch -, tak z toho nemáte úplně dobrý pocit. Cítíte se, že vás využívá k tomu, aby mohl hrát ty své hry. Proto si myslím, že ho celá řada lidí shledává nepřímeným - ať už jsou to piloti, týmoví kolegové nebo mechanici. Všichni to cítí stejně. Nelze mu to mít za zlé, jelikož v prostředí, jakém se pohybuje, tyto hry musíte hrát. Všechno je to o získávání výhod," řekl Priestley.
Dále Priestley zabředl do dalšího kontroverzního tématu, a to vztahu mezi Hamiltonem a zpěvačkou Nicole Scherzinger, který se rozpadl v únoru 2015.
"Lewisovo slabina jsou spíše emoce než jezdecký um. Například, když chodil s Nicole Scherzinger, tak jeho osobní problémy bezpochyby ovlivňovaly jeho výsledky na trati. Oni dva se pořád dokola rozcházeli a dávali dohromady, hlavně pak v době, kdy přešel do Mercedesu," pokračoval britský novinář.
"Celá řada mých kolegů a přátel u Mercedesu mi říkala, že během prvních několika let usilovali hlavně o to, aby zůstali spolu. Až pak se řešil vůz. Když byl totiž Lewis spokojený v osobním životě, tak dosahoval těch nejlepších výsledků. Když se veřejně řešila další krize jejich vztahu, tak to znamenalo neúspěšné závodní víkendy," dodal bývalý mechanik McLarenu.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.