Bernie Ecclestone nešetřil kritikou po Velké ceně USA, která byla svým způsobem netradiční. Po americku šlo totiž závodění trochu stranou a prim hrála zábava.
Velká cena USA byla příležitostí pro společnost Liberty Media, aby ukázala, jakým směrem se Formule 1 bude možná vyvíjet. Začalo to tím, že kvůli koncertu Justina Timberlakea se posunula kvalifkace, která netradičně začínala až 4 hodiny po posledním tréninku.
Následně tu byl nástup. Ten musel začít o patnáct minut dříve, jelikož piloty představoval Michael Buffer, kterého fanoušci znají převážně z boxerských zápasů.
Krom toho si Ecclestone vzal na paškál i růžovou, která na Okruhu Amerik symbolizovala boj za rakovinu prsu, kterému se věnuje texaská nezisková organizace Susan G. Komen.
"Možná, že to bylo skvělé pro Američany, ale nebylo to dobré pro Formuli 1. Já jsem tu vytvořil pětihvězdičkovou restauraci a oni z toho dělají nějaký McDonald's. Přijel jsem a viděl jsem tu piloty v růžové. Kdybych to tu vedl, tak bych jim řekl ať se oblečou, jak se patří," řekl pro italské noviny La Repubblica bývalý šéf F1.
Fernando Alonso nebyl s prezentací též spokojený, jednalo se totiž o pouhou kopii ceremoniálu, který zažil na jaře během Indy 500. "Bylo to podobné minulým ročníkům. Jediné, co se výrazně lišilo, byla prezentace pilotů. Byla to jen špatní kopie."
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.