Šéf stáje Franz Tost novinářům prozradil, jak bude s velkou pravděpodobností vypadat sestava pilotů pro příští rok. Měli by ji tvořit Gasly s Hartleym
U Toro Rosso se letos odehrála celá řada změn. Italská juniorka Red Bullu přechází po roce fungování na agregátech od Renaultu k Hondě a navíc se během roku změnila i sestava pilotů.
Stáj začínala s dvojicí Kvjat - Sainz. Španěl ale uzavřel smlouvu s Renaultem na sezónu 2018 a nakonec za ně dojede i zbytek této sezóny namísto Joylona Palmera. Kvjat celý rok za Sainzem zaostával a vypadá to, že Toro Rosso již nevidí v ruském pilotovi, který loni dokonce jezdil chvíli i v hlavní stáji Red Bullu potenciál.
V monopostech STR12 tak v současné době krouží Pierre Gasly a Brendon Hartley, který je pro mnohé fanoušky překvapením. Tento sedmadvacetiletý Novozélanďan, jenž se letos stal s Porsche vítězem Le Mans a dva roky zpět opanoval celý šampionát WEC, totiž z rodiny červeného býka odešel již před sedmi lety. Porsche ale ve vytrvalostních vozech končí a blonďatý kiwi oprášil staré kontakty, když se ozval doktoru Markovi. Slovo dalo slovo a Hartley jezdí namísto Kvjata.
Navíc to vypadá, že právě Hartley a Gasly budou jezdit za stáj z Faenzy i příští rok: "Oba jsou piloti Red Bullu, oba jsou zkušení piloti. Chceme je vyzkoušet, jelikož je velká pravděpodobnost, že budou tvořit naší jezdeckou sestavu v roce 2018," řekl šéf stáje Tost.
Tost také potvrdil, že "Kvjat již není součástí Red Bullu, takže si může dělat, co chce." Pokud bude mít tedy Kvjat zájem pokračovat v F1, tak jedinou šancí je Williams, tam se ale musí postavit do dlouhé fronty zájemců.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.