Esteban Ocon je překvapen, jak ho přijali fanoušci v Mexiku - v domovině jeho stájového kolegy Sergia Péreze. Během roku se s ním fanoušci mexického pilota vůbec nepárali a došlo prý i na výhrůžky smrtí.
Force India v současné době zaujímá čtvrté místo v Poháru konstruktérů a na pátý Williams má indická stáj pohodlný náskok 91 bodů. Vypovídá to o tom, že se růžové monoposty dokázaly odtrhnout od středu pole a jezdí si tak de facto svůj šampionát - na první trojku stále nemají.
Často se tak stává, že Pérez s Oconem jezdí za sebou, což letos způsobilo již několik incidentů. Za připomenutí stojí Baku a Spa. Tým na tyto potyčky na trati reagoval týmovou režií a piloti se nemohou v současné době předjíždět.
Otázkou je, jak tomu bude v Mexiku. Pérez před novináři řekl, že by byl rád, kdyby jim u příležitosti jeho domácí Grand Prix dovolili vzájemný souboj.
A právě prostředí v Mexiku se obával Esteban Ocon, který po červnovém závodě v Ázerbajdžánu obdržel skrze Twitter celou řadu nelichotivých zpráv, včetně výhrůžek smrtí.
"Očekával jsem tvrdé přijetí vzhledem ke zprávám, které jsem na Twitteru obdržel. Bylo to šílené, přišly mi i výhrůžky smrtí. Nakonec jsem tu byl přijat velmi dobře. Uvidíme, jestli to tak bude i nadále. Já v to doufám," řekl francouzský pilot.
Na otázku, zda ho tyto zprávy znepokojily, Ocon odpověděl: "Není to nikdy příjemné, když vám někdo pošle něco takového. Nyní je ale vše v pořádku, doufám, že to tak zůstane. Jsou to zprávy na sociálních sítích, takže nevím, zda je vůbec brát vážně."
Co se týče zápolení na trati, Ocon si nemyslí, že by to tým umožnil. Náskok na Williams je sice vysoký, ale ve hře je stále potencionálních 129 bodů. "Myslím si, že nám to dovolí až ve chvíli, kdy nebude matematicky možné, aby nás Williams přeskočil. Tento víkend to podle mě nebude," zakončil pilot Force Indie.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.