Šéf Red Bullu Christian Horner tvrdí, že před Danielem Ricciardem nikterak netajili, že jeho týmový kolega dostane v Austinu nový, vylepšený motor, byť Australan před novináři prohlásil, že o ničem neví.
Verstappen dostal v USA novou specifikaci motoru Renault RE17G, která obsahovala některé díly zaměřené na vývoj verze pro příští sezónu. Podle očekávání měla přinést 2 desetiny sekundy na kolo.
Ricciardo byl však po kvalifikaci překvapen, když se novináři ptali na nový motor a potenciální výhodu jeho týmového kolegy, kterému se sobota nepovedla - Max ji po svých chybách označil za jednu ze svých nejhorších kvalifikací vůbec.
Red Bull se o ní Ricciardovi zřejmě vůbec nezmínil, protože přinos nové pohonné jednotky podle něj nestál za řeč: "Pro nás je velmi těžké změřit rozdíl. Renault vyrobil pouze jeden [nový] motor pro každý tým a Max ho stejně musel měnit. Proto bylo samozřejmě logické, že tento víkend šel do jeho auta, za což byl pak penalizován. Záměr u Daniela, a stále to máme v plánu, už není žádná penalizace až do konce sezóny."
Když byl Horner ale přitlačen ke zdi, zda se informaci o nové specifikaci snažili před Ricciardem zatajit, navzdory tvrzení Renault o jejím přínosu odpověděl: "V té specifikaci je tak malý rozdíl. Nedokážeme ho změřit. Je to v rámci průtokoměru, takže je stejná."
Ricciardo nakonec musel z Velké ceny Spojených států kvůli úniku oleje stejně odstoupit. Pokud by mu motor vydržel, pak by podle šéfa Red Bullu skončil na pódiu.
"Daniel z motoru ztrácel olej, a pak se přepnul do bezpečnostního módu. Doufáme tedy, že bude opět použitelný. Je to obrovská škoda, protože na Valtteriho tvrdě tlačil a na počátku závodu vypadal velmi konkurenceschopně. Myslím, že by celkem jasně skončil na pódiu," dodal Horner.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.