Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko potvrdil, že se službami Daniila Kvjata již nepočítají. Jejich Toro Rosso odjede poslední tři závody s Pierrem Gaslym a s Brendonem Hartleyem.
V pondělí tým oznámil, že se Gasly v Mexiku vrátí opět do vozu na místo Kvjata, který se naposledy objevil ve Velké ceně Spojených států, kde vyjel pro italskou stáj jeden bod.
V posledních třech závodech bude pokračovat i Hartley, jenž minulý víkend v Austinu debutoval. Po výměně pohonné jednotky a startu z 19. pozice na roštu dojel do cíle třináctý.
Kvjat byl po závodě se svou výkonností velmi spokojený, podle něj byla dokonalá: "Šlo určitě o nejlepší závod sezóny. Fantazie. Z našeho auta jsem dostal maximum, jsem s tím velmi spokojený. Vím, že jsem odjel perfektní pátek, perfektní sobotu a ještě perfektnější neděli. Takže už fakt nevím, co jiného bych mohl udělat."
Helmuta Marka ale podle Auto Bild ani tentokrát v USA moc neuspokojil: "Kvjat se už znovu nevrátí. Nevěříme, že by u něj došlo k obratu z dlouhodobého hlediska. Sezónu dokončí Gasly a Hartley. Pak uvidíme."
Toro Rosso, které se od příštího roku chystá na přechod k Hondě, tak konec sezóny pojímá spíše jako test mladých pilotů. V šampionátu konstruktérů mu s 53 body patří šestá příčka, o níž bude ale muset ještě tvrdě bojovat - pět bodů na něj ztrácí sedmý Renault a o dalších pět bodů zpět je Haas.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.