Fernando Alonso si během příští sezóny Formule 1 znovu odskočí do USA, kde pojede slavný závod Rolex 24 v Daytoně za tým United Autosports, jenž vlastní ředitel McLarenu Zak Brown.
Necelý rok po svém působivém debutu v Indy 500 zažije premiéru v Daytoně, kam se United Autosports vrací poprvé od roku 2011. Španěl, jenž minulý týden konečně podepsal prodloužení kontraktu s McLarenem, se ve voze bude podle RACERu střídat s mladíkem týmu Landem Norrisem.
Fernando se s vozem pro americký závod sveze poprvé v Evropě týden před Velkou cenou Abú Zabí, pak bude následovat test pro šampiona evropské Formule 3 Norrise 7. listopadu v Paul Ricard.
Výhodou Daytony je to, že na rozdíl od Indy 500 nekoliduje s žádným závodem F1, protože 24h přípravný test se jede 5. - 7. ledna a samotný závod pak 27. a 28. ledna 2018. Alonso tento podnik vnímá jako příležitost pro rozvoj svých schopností pro vytrvalostní závody před tím, než si v budoucnu zkusí také Le Mans s vyhlídkou na zisk trojkoruny (vítězství v GP Monaka, Indy 500 a Le Mans).
"Jak už jsem mnohokrát řekl, trojkoruna je tou hlavní věcí. Vím, že Indy 500 bylo příjemnou záležitostí a já jsem se cítil velmi konkurenceschopně, šlo ale o velkou výzvu, které jsem se chopil od nuly - bez testování a jakékoliv podobné závodní zkušenosti před Indy 500 na nějakém oválu. Byl jsem konkurenceschopný a cítil jsem se dobře, ale když se chci připravit na Le Mans, možná existují jiné možnosti, jak to udělat lépe, než je Indy 500," uvedl Alonso.
Smlouvu na závod v Le Mans zatím nemá, ale McLaren by mu účast v něm příští rok umožnil, pokud by o něj Toyota projevila zájem.
V Daytoně za United Autosports nastoupí také Paul di Resta, jenž je ve hře o sedačku u Williamsu, týmovým kolegou mu bude Will Owen. Jenson Button údajně nabídku na závod v Daytoně odmítl.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.