Haasu se jejich domácí Velká USA zrovna nepovedla. Stáj nepřivezla žádné body a v týmu ke konci závodu panovalo značné napětí.
Romain Grosjean je pilotem, který si velmi rád stěžuje. Někdy to samozřejmě není na škodu a tým často získá důležitou zpětnou vazbu, jindy je to zase příliš vlezlé. Když pomineme Francouzovo excesy na trati, tak lze zmínit například jeden z mítinků FIA, kde Grosjean řešil, zda je povolené v závěrečném okruhu před nájezdem do boxů rozepnutí pásů při mávání fanouškům.
V Austinu ale Haasu již přetekly nervy, když chtěl Grosjean v závěru závodu odstoupit kvůli špatnému stavu jeho přední levé pneumatiky. Měl na ní najeto 39 kol. Takto pak vypadala rádiová komunikace (video zde).
Grosjean týmu: Co to bylo, kámo? Vážně. Nevím, jestli bychom raději neměli s autem odstoupit. Myslím si, že bychom to měli udělat. Nemá smysl dojíždět do konce. Vidím [cenzurováno FOM] celou levou pneumatiku. Co to děláme? Vážně.Tým Grosjeanovi: Drž hubu.Grosjean týmu: Vy tady nehazardujete se životem. Ta guma je úplně sjetá.Tým Grosjeanovi: Dobrá, chlape. Tak s tím autem zajeď do boxů. Odstoupíme. Teď do boxů. Je to stejně poslední kolo, tak to sem jen v klidu dovez.Grosjean týmu: Jako můžu dojet do cíle, jestli chcete, ale...Tým Grosjeanovi: Jo, tak projedeme cílem.Grosjean týmu: Ok.
Úsměvnou dohrou pak je, že Romain, který před nedávnem vydal společně se svou ženou zdravou kuchařku, měl v Austinu speciální design helmy, jímž vzdával hold zesnulému Nicky Haydenovi, mistru světa MotoGP 2006. Na přední část helmy si francouzský pilot pak nechal natisknout hlášku "I'm not moaning," tedy "Nenaříkám."
#USGP special helmet. Tribute to Nicky Hayden Design @adripaviot and painting by @BsDesignsHelmet pic.twitter.com/0GwINeyyOX
— Romain Grosjean (@RGrosjean) 11. srpna 2017
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.