I třetí trénink trénink byl v režii hlavního aspiranta na titul Lewise Hamiltona. Brit navíc překonal traťový rekord.
První měřený čas si v generálce na kvalifikaci zapsal Brendon Hartley na Toro Rosso, kterého včera trápila přilba. Vypadá, že problém byl konečně vyřešen. Po patnácti minutách zajíždí zajímavější čas Kimi na ultra-měkké v hodnotě 1:35,562.
Finského pilota ale střídá Hamilton s Bottasem na Mercedesech. Britův nejrychlejší čas má hodnotu 1:35,125, který následně vylepšuje o dalších 6 desetin a je z toho nový traťový rekord. Vettel se dostává do těsného závěsu - ztráta 92 tisícin.
Po půl hodině máme na trati virtuální safety car, jelikož Grosjean svůj Haas nedobrovolně dostal do kačírku a musí odejít po svých.
*Virtual Safety Car*@RGrosjean is beached in the gravel at Turn 7#USGP ?? #FP3 pic.twitter.com/lr6Q9hg3hU
— Formula 1 (@F1) 21. října 2017Po pár minutách se ale opět začalo kroužit ve větším tempu a dá se očekávat, že týmy budu ladit vozy pro kvalifikaci, která netradičně začíná až čtyři hodiny po FP3 (namísto tradičních dvou). Důvodem je koncert Justina Timberlakea, který je hlavní hvězdou doprovodného programu.
Nakonec se k odvážnějším pokusům odhodlali především ze středu pole a zajímavá časová bitva je mezi piloty Renaultu, kteří průběžně zaujímají 7. a 8. místo. Hulk je před Sainzem pouze o 42 tisícin.
Ze zvučnějích jmen nakonec do rychlého kola najel pouze Ricciardo, ale po chybě v prvním sektoru je z toho více jak vteřinová ztráta na nejrychlejší Mercedes a je z toho celkově 9. místo.
Tímto ne úplně povedeným kolem končí poslední přípravy na kvalifikaci a zatím se jeví nejrychleji Mercedes. V závodním tempu naopak velmi zajímavě vypadá Red Bull.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.