Alonso odjel v papájově oranžovém voze závod Indy 500. Tato barva se dle šéfa McLarenu setkala s pozitivním přijetím fanoušků a je možné, že nový monopost stáje z Wokingu bude takto zbarven.
Krom dodavatele možná McLaren změní i barvu vozu. Mohla by dominovat oranžová ve světlejším odstínu, který byl prezentován v závodě Indy 500. Záviset prý bude na sponzorech, ale dle šéfa Zaka Browna je to jedna z variant.
"Začínáme řešit vzhled našeho vozu. Myslím si, že fanoušci chtějí papájově oranžovou. Když jsme takto zbarvený vůz ukázali v IndyCar, byla tu velká odezva ve stylu: 'Prosím, zbarvěte vaše F1 tímto stylem.' Čekáme ještě na pár rozhodnutí sponzorů, kteří v této otázce mají také své slovo. Rozhodně nic nevylučujeme," řekl Brown.
Titulárního sponzora se McLaren asi nedočká: "Dlouho jsem přemýšlel, jak vyřešit otázku komercializace a již Ron Dennis říkal, že už nikdy znovu nebudeme mít titulárního sponzora. To si myslím i já. Název našeho týmu je McLaren. Formule 1 je jiná než NASCAR, kde jsou názvy týmu závislé na sponzorech. Zde by vám to nepřinášelo takové výhody jako v jiných sériích. Spíše to vidím na scénář, kdy budeme mít pár větších sponzorů, což by se mělo pro příští rok povést."
O finálním zbarvení bude muset tým rozhodnout do 1. prosince, pak vše půjde do výroby. "Zatím se vše řeší, ale musíme mít jasno do 1. prosince. Je tu totiž týmové oblečení a navíc budeme měnit vzhled našeho závodního zázemí," zakončil Brown.
Lando Norris potvrdil svůj impozantní vzestup a v Rakousku si připsal už třetí vítězství v sezóně 2025. Ačkoliv jeho triumf nepřišel jako překvapení, svým výkonem nekompromisně dokázal, že patří mezi absolutní špičku. Navíc poslal jasný vzkaz všem, kdo o jeho schopnostech pochybují.
Nové záběry mimo televizní přenos, kde Fernando Alonso vyjel z tratě poté, co Lewis Hamilton při předjíždění v Rakousku přišel „trochu pozdě“. Alonso se tak vyhnul kolizi při Hamiltonově riskantním manévru.
Toto Wolff vyzval italské fanoušky a média, aby dali Fredericu Vasseurovi čas a prostor na práci ve Ferrari. Reagoval tak na rostoucí spekulace o jeho budoucnosti v čele týmu.
Red Bull se i po povýšení Jukiho Cunody stále potýká s problémy na druhém místě, což vyvolává otázky, zda bude muset provést druhou změnu jezdce v tomto roce.
Fanoušci Franca Colapinta vyzvali FIA a Formuli 1, aby odsoudily nenávistné útoky vůči jezdci Alpine. Po incidentu s Oscarem Piastrim v Rakousku čelil Colapinto urážkám i výhrůžkám smrtí.
Tým Williams zažil v Rakousku těžký den, když oba jeho vozy nedokončily závod. Dvojité odstoupení podtrhlo pokračující technické i výkonnostní problémy, které stáj v letošní sezóně trápí.
Lando Norris stáhl náskok týmového kolegy Oscara Piastriho na pouhých 15 bodů. Tím dál potvrzuje svou formu a zajišťuje McLarenu napínavý interní boj o titul.
Ferrari skončilo na Velké ceně Rakouska s Charlesem Leclercem třetí a Lewisem Hamiltonem čtvrtý, přičemž Hamilton během závodu zpochybňoval týmovou strategii. Zástupce šéfa Ferrari Jerome d'Ambrosio však ujistil, že zvolený přístup byl optimální.
Šéf Red Bullu Christian Horner po Velké ceně Rakouska jen stroze komentoval výkon Yukiho Tsunody. Jeho zdrženlivé vyjádření naznačuje, že důvěra v japonského jezdce v týmu slábne.
Po nevydařené domácí Velké ceně Red Bullu Helmut Marko uvedl, že letošní titul s Maxem Verstappenem je velmi nepravděpodobný. Zůstává však otázkou, jak vážné problémy tým skutečně má.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, se v Rakousku objevil při slavnostním ceremoniálu, kde předával Prezidentskou medaili vítězi závodu Landu Norrisovi. Tento čestný úkol mu byl svěřen na pozvání prezidenta FIA Mohammeda Ben Sulayema.
Charles Leclerc si na Velké ceně Rakouska vyjel třetí místo, čímž potvrdil svou stabilní formu v aktuální sezóně. Jeho výkon opět ukázal, že je jedním z hlavních adeptů na špičkové příčky v šampionátu.