Max Verstappen s Red Bullem prodloužil kontrakt až do konce roku 2020. Ricciardovi končí smlouva na konci příští sezóny a otázkou je, co bude dál. Stáj o něj zájem má
Max Verstappen včera oznámil, že s Red Bullem prodloužil kontrakt až do konce roku 2020, tedy konce současného cyklu pravidel pro pohonné jednotky. Jeho původní smlouva měla vypršet po sezóně 2019.
Red Bull má tak z poloviny hotovo, rakouská stáj se totiž netají, že by si ráda nechala i nadále současné duo. U Ricciarda je ale situace složitější, kontrakt mu vyprší na konci příštího roku, tedy v době, kdy se otevře celá řada vrátek. Z těch zajímavějších lze zmínit Ferrari či Mercedes.
Je možné, že právě tímto krokem chce stáj nápojového gigantu vyprovokovat australského pilota, aby také prodloužil. Argument Red Bullu může znít následovně: Když věří stáji Max, tak asi není důvod, proč by ji neměl věřit Ricciardo.
Daniel si ale vezme čas na rozmyšlenou: "Rozhodně budu u Red Bullu do konce příštího roku. Možná s nimi budu déle, ale nemyslím si, že by takové oznámení přišlo tak brzy jako u Maxe. Hlavním důvodem je dostatek času. Prostě si nemyslím, že to musí být rozhodnuté již nyní."
Ricciarda krok Maxe Verstappena nepřekvapil, zaráží ho ale načasování: "Je mi jasné, že je Max s týmem spokojený. Nepřekvapuje mě, že chce zůstat. Přijde mi ale, že to oznámil hodně brzo. To je jediné velké překvapení. Pro Maxe je to rozhodně pozitivní a vypadá to, že jeho management a táta jsou spokojeni. Je to rozhodně dobře, týmu to dodá do příštího roku sebevědomí."
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.