Budoucnost ruského pilota je ve Formuli 1 nejistá. A jeho následující angažmá v Toro Rosso bude jistě hodně propíraným tématem v dalších dnech a týdnech.
Sainz dokončí letošní sezónu u Renaultu, za který bude jezdit i v další sezóně. Jeho sedačku si s největší pravděpodobností přivlastní Pierre Gasly, který se prezentoval v posledních dvou velkých cenách. V Texasu nepojede, jelikož plní povinnosti u Hondy, se kterou může teď o víkendu získat titul v japonské Super Formuli.
Nahradí ho tak Novozélanďan Brandon Hartley. V padoku se ale hovoří o tom, že tento pilot známý hlavně z vytrvalostních závodů - šampión WEC 2015 a vítěz letošní 24h Le Mans - není jen záskokem. Tím by totiž mohl být Rus Kvjat, který se po dvou vynechaných velkých cenách vrací za volant svého STR12.
"Nemyslím si, že mohu být spokojený. Na druhou stranu není tak špatné, že jsem ty poslední dvě velké ceny nejel vzhledem k tomu, jak pro nás dopadli. Moc mě to nemrzí, ale samozřejmě vždy chcete mít možnost závodit," řekl ruský pilot, kterého loni zpět k Toro Rosso poslal Verstappen, jenž zaujal Kvjatovo pozici u velkého Red Bullu.
Kvjat od týmu žádá vyjasnění. "Vše probereme za zavřenými dveřmi a rozhodneme se, jak budeme nadále pokračovat. Myslím si, že si zasloužím nějaké vysvětlení. Spolčeně si věci vyjasníme," pokračoval Kvjat.
K otázce, zda se k němu Red Bull chová férově, řekl Kvjat následující: "Nechci o tom mluvit. Nijak mi to nepomůže s koncentrací na víkend. To mě nyní zajímá. Nechci se teď zabývat tím, zda to je, nebo není fér. Mám tu svoji práci, jsem více motivace a chci předvést co nejlepší výsledek. Věřím ve svůj potenciál, který jsem zatím nebyl schopen předvést. Chci to napravit, protože tu stále je šance dát vše do pořádku," zakončil Kvjat.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.
Po sezóně plné kritiky si Sergio Pérez na konci roku 2025 může oddechnout. Statistiky ukázaly, že jeho výkony byly v porovnání s nástupci výrazně lepší, což potvrzuje jeho schopnosti a přínos týmu.
Lando Norris po zisku svého premiérového titulu ve Formuli 1 v Abú Zabí promluvil s nebývalou upřímností a otevřeností o emocích a okolnostech, které jeho cestu na vrchol provázely.
Helmut Marko po dvaceti letech končí ve své poradní roli u týmů Red Bull. Jeho odchod zasahuje i okruh lidí kolem Maxe Verstappena, který ho dříve označil za „druhého otce“.