Novozélandského debutanta čeká v Austinu penalizace až 30 míst na startu, a to kvůli výměně pohonné jednotky.
Na sedmadvacetiletého šampiona letošní Le Mans a vítěze předloňského WEC čeká nelehký úkol. V Austinu nahradí Gaslyho a bude muset zvládnout vůz F1. Tým mu dokonce dal 50 stránkový manuál se všemi procedurami.
Tým navíc bude na jeho voze měnit pohonnou jednotku. Tento krok byl plánován již delší dobu, a Hartleyho tak čeká penalizace. Dle Tosta se bude jednat o výměnu celé jednotky, což by v případě Hartleyho STR12 znamenalo penalizaci 30 míst.
Na Kvjatově voze stejné machinace proběhnou před závodem v Mexiku. Otázkou ale je, zda to bude ruského pilota vůbec trápit, jelikož se spekuluje o tom, že Hartley není u Toro Rosso jenom na záskok.
Podobnému problému v Austinu bude možná čelit i Max Verstappen z hlavní stáje Red Bullu. "Uvidíme zítra, ještě nevíme, zda to uděláme tady, nebo až během příštího závodu. Zítra vám dáme vědět," řekl včera Max.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.