Parquet National Financier, tedy protikorupční úřad začal vyšetřovat prodej značky F1 americkému gigantu Liberty Media. V době prodeje byla FIA držitelem podílu.
V roce 2013 dnes již bývalý majitel komerčních práv Formule 1 CVC daroval Mezinárodní automobilové federaci 1% podíl (hodnota cca 80 miliónů dolarů). FIA následně v otázce prodeje práv zastával roli rozhodce v arbitrážním řízení mezi Liberty a zmíněnou CVC.
Střet zájmů je tak na prvni pohled patrný a kauzou se krom francouzské autority zabývá i britský protikorupční úřad Britain's Serious Fraud Office.
FIA jakýkoliv střet zájmů ale popírá: "Jsme si jistí, že vyšetřování ukáže, že jsme jednali v souladu se zákonem. Jsme připraveni spolupracovat a vyjasnit jakékoliv otázky, na které se dané autority budou ptát."
K celé kauze se vyjádřil i Bernie Ecclestone, který s Jeanem Todtem dohodu uzavíral: "Oni tohle chtěli, aby i nadále pokračovali. V byznyse se děje spousta věcí. Občas na to koukáte a nechápete, proč je to dovolené. Někdo mi řekl, že je v tom problém. Myslím si, že se na to ve Francii budou muset podívat, aby zjistili, zda není něco špatně," řekl Bernie Ecclestone pro deník New York Times, který se zprávou přišel.
Max Verstappen naznačil, že Red Bull nehodlá v závěru sezony polevit. Svým prohlášením směrem k Mercedesu dal jasně najevo, že tým zůstává plně odhodlaný pokračovat v boji.
Carlos Sainz po událostech v Singapuru promluvil o svých pocitech po nepříjemné diskvalifikaci a o aktuálním vztahu k týmu.
George Russell má za sebou úspěšnou sezónu v roli týmové jedničky Mercedesu, přesto stále nepodepsal novou smlouvu.
Během Velké ceny Singapuru došlo mezi Oscarem Piastrim a jeho týmovým kolegou Landem Norrisem k incidentu na prvním kole, který vyvolal napětí a diskusi o týmové férovosti. K situaci se vyjádřil také David Coulthard.
Fred Vasseur rychle uklidnil spekulace o bezpečnosti Hamiltonova vozu během závěru Velké ceny Singapuru. Zdůraznil, že vše bylo pod kontrolou a bez rizika.
Lewis Hamilton se po náročném týdnu a Velké ceně Singapuru obrátil na fanoušky s emotivním vzkazem.
Toto Wolff naznačil, že by rád viděl návrat Formule 1 do země, kde se naposledy závodilo v roce 2013. Podle šéfa Mercedesu by taková zastávka mohla být zajímavým zpestřením kalendáře a přinést nové výzvy pro týmy i jezdce.
Martin Brundle po závodě v Singapuru vyslal McLarenu varovný signál. Podle něj je konec sezony stále otevřenou hrou.
Mercedes se od začátku éry ground effect potýká s nevyzpytatelnou formou a vítězství George Russella v Singapuru otázky ohledně konzistence týmu jen prohloubilo.
Oscar Piastri označil „papaya rules“ McLarenu za jednoduchou zásadu pro bezpečnost jezdců, ale po Singapuru se jejich význam opět stal diskutovaným tématem.
Ferrari čelí náročnému období a výsledky posledních závodů naznačují, že tým z Maranella ztrácí tempo. Charles Leclerc se k aktuální situaci vyjádřil otevřeně.
Jenson Button byl po závodě v Singapuru překvapen rozhodnutím komisařů ohledně Lewise Hamiltona. Podle něj bylo neobvyklé, jak se situace vyřešila.