Jak bude vypadat budoucnost okruhu Interlagos? Situaci se snaží řešit místní starosta Doria, který se sešel s prezidentem Pirelli.
S budoucností Formule 1 v Brazílii je to nahnuté. Práva jsou drahá, země není úplně v dobré ekonomické kondici, stejně jako místní okruh, a navíc v současné době se v královně motorsportu prohání pouze přesluhující Massa. Žádná brazilská hvězda není na dohled, pokud nepočítáme Felipeho Nasra, jenž loni zachránil díky dvěma bodů ze závodu na Interlagos švýcarskému Sauberu triko. Nakonec mu ale nebyl prodloužen kontrakt.
O okruh Interlagos údajně projevil zájem i bývalý šéf F1 Bernie Ecclestone. Nyní ale jeden z hlavních mužů, kteří o budoucnosti okruhu rozhodnou, starosta São Paula João Doria v rámci své návštěvy Milána řekl, že jednal i s výhradním dodavatelem pneumatik šampionátu F1 - italským Pirelli.
"Pirelli je silně zastoupeno jak ve Formuli 1, tak i v Brazílii. Chtěl jsem se sejít s jejich prezidentem za účelem diskuzí ohledně případné privatizace okruhu. On mi řekl, že o tom promluví s čínskými investory," řekl Doria pro italský tisk.
Dle brazilských médiích by Pirelli raději našlo partnerskou skupinu investorů, něž že by se do projektu pouštěli sami. "Pirelli podporuje starostovo iniciativu ohledně nalezení potencionálních investorů , nechystá se ale přímo podílet na projektu."
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.