Jak bude vypadat budoucnost okruhu Interlagos? Situaci se snaží řešit místní starosta Doria, který se sešel s prezidentem Pirelli.
S budoucností Formule 1 v Brazílii je to nahnuté. Práva jsou drahá, země není úplně v dobré ekonomické kondici, stejně jako místní okruh, a navíc v současné době se v královně motorsportu prohání pouze přesluhující Massa. Žádná brazilská hvězda není na dohled, pokud nepočítáme Felipeho Nasra, jenž loni zachránil díky dvěma bodů ze závodu na Interlagos švýcarskému Sauberu triko. Nakonec mu ale nebyl prodloužen kontrakt.
O okruh Interlagos údajně projevil zájem i bývalý šéf F1 Bernie Ecclestone. Nyní ale jeden z hlavních mužů, kteří o budoucnosti okruhu rozhodnou, starosta São Paula João Doria v rámci své návštěvy Milána řekl, že jednal i s výhradním dodavatelem pneumatik šampionátu F1 - italským Pirelli.
"Pirelli je silně zastoupeno jak ve Formuli 1, tak i v Brazílii. Chtěl jsem se sejít s jejich prezidentem za účelem diskuzí ohledně případné privatizace okruhu. On mi řekl, že o tom promluví s čínskými investory," řekl Doria pro italský tisk.
Dle brazilských médiích by Pirelli raději našlo partnerskou skupinu investorů, něž že by se do projektu pouštěli sami. "Pirelli podporuje starostovo iniciativu ohledně nalezení potencionálních investorů , nechystá se ale přímo podílet na projektu."
Juan Pablo Montoya věří, že Max Verstappen jednoho dne usedne do Ferrari, ale nejprve pravděpodobně zamíří do Mercedesu a cesta k italskému týmu potrvá nejméně pět let.
Lando Norris zajel nejlepší čas v úvodním tréninku na Grand Prix Ázerbájdžánu. Jeho týmový kolega a rival v boji o titul, Oscar Piastri, musel kvůli problémům s motorem část tréninku vynechat.
Podle zdrojů z paddocku míří Isack Hadjar na postup do Red Bullu v roce 2026. Nadcházející tři závody jsou klíčové pro Yukiho Tsunodu, který nevylučuje návrat k týmu Racing Bulls.
Fernando Alonso říká, že během své dlouhé kariéry ve Formuli 1 zažil jak chvíle štěstí, tak i smůly, a celkově se podle něj tyto momenty vyrovnaly. Otevřeně ale přiznává, že nejvíc ho stále tíží fakt, že na další vítězství v závodě Grand Prix čeká už velmi dlouho.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.