Jak vidí budoucnost mladého Verstappena současný šéf týmu Red Bull?
Red Bull je ve svízelné situaci. Drží si dva talentované piloty, ale nemůže jim poskytnout vůz, který by mohl reálně bojovat o titul. Navíc se spekuluje o tom, že Renault nebude již po další sezóně dodávat Red Bullu pohonné jednotky. Z toho vyplývá, že stáj nápojového gigantu možná bude - stejně jako Toro Rosso - odkázána na Hondu. U italské juniorky k tomuto kroku došlo hlavně z finančních důvodů.
Pokud se tak stane a Honda nezlepší svou současnou formu, je jen málo pravděpodobné, že by Ricciardo či Verstappen zůstali. Větší změny ohledně pohonných jednotek a případní noví motoráři se objeví až po skončení současného cyklu pravidel, tedy počínaje sezónou 2021.
Již nějaký ten pátek se navíc kolují zvěsti, že o Ricciarda a hlavně pak Verstappena mají zájem u Ferrari a Mercedesu. Jedná se samozřejmě o atraktivní angažmá, ale šéf Red Bullu upozorňuje, že tyto stáje již mají své jedničky a že by pro Maxe bylo lepší, kdyby si okolo sebe vybudoval tým.
"Myslím si, že vidí náš potenciál. Cítí se s námi pohodlně. Je nejmladším vítězem velké ceny, nejmladším vítězem dvou velkých cen a nejmladším pilotem, který dojel na bodech. Lewis se usadil u Mercedesu, Seb podepsal na tři roky u Ferrari. Dává smysl, aby si postavil tým kolem sebe. Samozřejmě je pak na nás, abychom mu poskytli konkurenceschopné auto," řekl pro Motorsport šéf Red Bullu.
Na otázku, zda by Max chtěl bojovat ve stejném týmu proti Vettelovi nebo Hamiltonovi, Horner odpověděl: "Na tohle může odpovídat jen on. Všichni se snažíme, abychom byli konkurenceschopní. Myslím si, že letošní vývoj šasi nás neuvěřitelně posunul. Dostali jsme se do pozice, kdy jsme schopni vyhrávat velké ceny. Musíme v tomto trendu pokračovat."
Maxův vůz letos nebyl zrovna v optimální technické kondici a celkově Verstappen letos dokončil jen 10 z celkových 16 velkých cen. A kvůli tomu je dvacetiletý Holanďan až šestým mužem šampionátu. Kdyby ale neměl problémy, tak by dle Hornera okupovat třetí místo.
"Tento rok tu bylo tolik závodů, kde byl ve skvělé pozici a mohl dosáhnout na skvělý výsledek. Měl ale čtyři poruchy, vše se týkalo motoru. Kdyby takto neztratil tolik bodů, mohl by v současné době být klidně třetí. Zaslouží si pochvalu za to, že v takto útlém věku dokázal udržet nervy na uzdě. Jak já vždycky říkám, když se mu začne dařit, tak se mu daří pořádně. Tak to bylo v Malajsii. Odjel tam skvělý závod bez jediného problému," zakončil Horner.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.