Sebastian Vettel přiznal, že při zbytečné kolizi v Baku, kde během výjezdu safety-caru záměrně narazil do Mercedesu Lewise Hamiltona, svůj tým zklamal.
Pilot Ferrari byl po Velké ceně Ázerbájdžánu tvrdě kritizován za úmyslný náraz do lídra závodu, za což dostal pouze 10sekundovou stop-go penalizaci. V rozhovoru se ale nyní svěřil, že se pak cítil mnohem hůře než po zpackaném startu v Singapuru, kde po jeho agresivním manévru skončily v první zatáčce oba rudé vozy i Red Bull Maxe Verstappena.
"Myslím, že Baku bylo horší. Cítil jsem, že jsem zklamal tým, protože to, co jsem udělal, nás evidentně stálo vítězství v závodě. Takže abych byl upřímný, v Singapuru šlo z mého pohledu o závodění a to se stává. Je to samozřejmě velmi nešťastné, ale nevím, ke kolika haváriím na startu v minulosti došlo a ke kolika ještě dojde," popisuje Vettel.
"Když jste do nich zapojeni, tak to vždy naštve. Nedá se to lépe popsat. Přišlo to ve vhodnou dobu? Ne. Je k tomu vůbec někdy vhodná doba? Zřejmě ne. Takže na tom nezáleží. Stalo se. Nemůžeme to kontrolovat. Musíme se soustředit na to, co máme ve svých rukou, a pokusit se zaměřit na věci, které kontrolovat můžeme," pokračuje pilot Ferrari.
Jak moc se proti loňsku změnila situace v týmu, který letos udělal obrovský pokrok: "Moc se neliší. Lidé jsou víceméně stejný. Rok 2016 byl náročný, ale velmi důležitý, protože jsme spoustu věcí interně posunuli k lepšímu, takže bychom měli být silnější."
"Samozřejmě letošní rok nám dal s novými pravidly šanci a tak dále, přijít s novým autem. A my jsme svou šanci využili, ale jak vidíte, nejsme úplně spokojeni, protože chceme společně vyhrávat."
"Kromě toho si stále myslím, že toho máme hodně před sebou. Ne, že by bylo zapotřebí hodně změn nebo že bychom museli měnit lidi, protože to si lidé normálně pomyslí, když hovoříte o změnách: 'Ach, musíte změnit lidi.' Ne!
Někdy možná potřebujete udělat jen drobné úpravy u stejných lidí, a to funguje mnohem lépe. Myslím si tedy, že Ferrari potenciál má, má lidi, talenty. Je to o nás, o nás všech - pokusit se spolupracovat a uskutečnit to," dodává Vettel.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.