Rakouský tým Dietricha Mateschitze by rád prodloužil smlouvy se svými jezdci - s Danielem Ricciardem i s Maxem Verstappenem - až do roku 2020. V případě obou pilotů se totiž spekuluje o možném odchodu ke konkurenci.
Na konci příštího roku se dá očekávat na trhu jezdců zemětřesení. Hned několik špičkových jezdců totiž nemá na sezónu 2019 smlouvu - například zmíněný Ricciardo, Lewis Hamilton či Fernando Alonso, jenž by měl do závodu v Austinu potvrdit své plány (pokračování s McLarenem).
A byť je budoucnost Ricciarda spojována s přestupem k Mercedesu či k Ferrari, tak jeho současný šéf Christian Horner dal jasně najevo, že si ho chce nechat: "Technicky bude na konci roku 2018 mimo smlouvu, protože naplní pětiletý kontrakt. Je však naprosto jasné, že je naším záměrem udržet oba naše jezdce, řekněme do roku 2020."
Pokud by se jim to nepovedlo a Australan jim příští rok utekl, mohou si zpět vyžádat Carlose Sainze, jehož na zbytek letošní sezóny a na tu příští zapůjčili Renaultu. I to je dokladem toho, že si Red Bull není jist zachováním současné jezdecké sestavy.
"Carlose jsem chtěl udržet jako jednu z možností pod smlouvou, pokud by jeden z jezdců po příštím roce nezůstal s námi. Prvořadým plánem ale je mít Ricciarda a Verstappena ve vozech Red Bullu i nadále. Oba si to v týmu užívají. U Daniela je podle mě rozdíl v tom, že poprvé ve své kariéře se blíží ke konci své smlouvy," pokračuje Horner. Verstappen má totiž podepsáno o rok déle.
Helmut Marko sice nedávno uvedl, že se Ricciardo dostane na volný trh, to však neznamená, že o jeho služby Red Bull nehodlá usilovat. "Helmut rád konstatuje to, co je jasné. A je jasné, že bude na volném trhu. Ale to neznamená, že ho nechceme," upřesňuje šéf Red Bullu.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.