Rakouský tým Dietricha Mateschitze by rád prodloužil smlouvy se svými jezdci - s Danielem Ricciardem i s Maxem Verstappenem - až do roku 2020. V případě obou pilotů se totiž spekuluje o možném odchodu ke konkurenci.
Na konci příštího roku se dá očekávat na trhu jezdců zemětřesení. Hned několik špičkových jezdců totiž nemá na sezónu 2019 smlouvu - například zmíněný Ricciardo, Lewis Hamilton či Fernando Alonso, jenž by měl do závodu v Austinu potvrdit své plány (pokračování s McLarenem).
A byť je budoucnost Ricciarda spojována s přestupem k Mercedesu či k Ferrari, tak jeho současný šéf Christian Horner dal jasně najevo, že si ho chce nechat: "Technicky bude na konci roku 2018 mimo smlouvu, protože naplní pětiletý kontrakt. Je však naprosto jasné, že je naším záměrem udržet oba naše jezdce, řekněme do roku 2020."
Pokud by se jim to nepovedlo a Australan jim příští rok utekl, mohou si zpět vyžádat Carlose Sainze, jehož na zbytek letošní sezóny a na tu příští zapůjčili Renaultu. I to je dokladem toho, že si Red Bull není jist zachováním současné jezdecké sestavy.
"Carlose jsem chtěl udržet jako jednu z možností pod smlouvou, pokud by jeden z jezdců po příštím roce nezůstal s námi. Prvořadým plánem ale je mít Ricciarda a Verstappena ve vozech Red Bullu i nadále. Oba si to v týmu užívají. U Daniela je podle mě rozdíl v tom, že poprvé ve své kariéře se blíží ke konci své smlouvy," pokračuje Horner. Verstappen má totiž podepsáno o rok déle.
Helmut Marko sice nedávno uvedl, že se Ricciardo dostane na volný trh, to však neznamená, že o jeho služby Red Bull nehodlá usilovat. "Helmut rád konstatuje to, co je jasné. A je jasné, že bude na volném trhu. Ale to neznamená, že ho nechceme," upřesňuje šéf Red Bullu.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.