Kubica bude proti Paulu di Restovi bojovat o sedačku u Williamsu. Ve hře je samozřejmě i Massa. Dle Rosberga je Kubica ve 100% kondici.
Úřadující mistr světa a dnes již závodník v důchodu Nico Rosberg se přijel podívat na Velkou cenu Japonsko v roli jednoho z reportérů stanice Sky Sports a jakožto nový manažer Roberta Kubici promluvil i o zdravotním stavu polského pilota.
Ten v současné době usiluje o sedačku ve Formuli 1. Absolvoval několik testů s Renaultem, ale tovární stáj francouzského motoráře nakonec sáhla po konzervativnější volbě - Carlosu Sainzovi.
Kubica je nyní v hledáčku Williamsu, stejně jako Paul di Resta. Oba tito piloti absolvují dva testovací dny v Maďarsku, kde se budou prohánět ve voze z roku 2014. Massa, jenž by rád jezdil ještě jeden rok, označil tyto testy de facto za zbytečné, jelikož současné monoposty jsou naprosto rozdílné.
Jak to vypadá se zdravotním stavem Roberta Kubici? "Jak již ukázaly testy z Renaultem, o jeho stavu nemusíme pochybovat. Dokázal odjet dvojnásobné dávky, kroužil a kroužil. Jeho tempo nepolevovalo. Je na 100 % fit a může řídit závodní auto. Je to nyní hodně zajímavé. Brzy bude testovat s Williamsem. Má tak skvělou šanci, moc se na to těším. Ty testy budou spíše formálnější setkání, kde si popovídají a zkontrolují si, zda je Robert opravdu v pohodě." řekl Rosberg.
Angažmá u Renaultu prý nevyšlo kvůli špatnému načasování. Jezdecky na to Kubica měl. "Myslím si, že to akorát smolně vyšlo. V tu chvíli byl uvolněn Sainz a navíc proběhly všemožné rošády ohledně motorů, prostě to nevyšlo," dodal dnes již bývalý pilot F1.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.