Kubica bude proti Paulu di Restovi bojovat o sedačku u Williamsu. Ve hře je samozřejmě i Massa. Dle Rosberga je Kubica ve 100% kondici.
Úřadující mistr světa a dnes již závodník v důchodu Nico Rosberg se přijel podívat na Velkou cenu Japonsko v roli jednoho z reportérů stanice Sky Sports a jakožto nový manažer Roberta Kubici promluvil i o zdravotním stavu polského pilota.
Ten v současné době usiluje o sedačku ve Formuli 1. Absolvoval několik testů s Renaultem, ale tovární stáj francouzského motoráře nakonec sáhla po konzervativnější volbě - Carlosu Sainzovi.
Kubica je nyní v hledáčku Williamsu, stejně jako Paul di Resta. Oba tito piloti absolvují dva testovací dny v Maďarsku, kde se budou prohánět ve voze z roku 2014. Massa, jenž by rád jezdil ještě jeden rok, označil tyto testy de facto za zbytečné, jelikož současné monoposty jsou naprosto rozdílné.
Jak to vypadá se zdravotním stavem Roberta Kubici? "Jak již ukázaly testy z Renaultem, o jeho stavu nemusíme pochybovat. Dokázal odjet dvojnásobné dávky, kroužil a kroužil. Jeho tempo nepolevovalo. Je na 100 % fit a může řídit závodní auto. Je to nyní hodně zajímavé. Brzy bude testovat s Williamsem. Má tak skvělou šanci, moc se na to těším. Ty testy budou spíše formálnější setkání, kde si popovídají a zkontrolují si, zda je Robert opravdu v pohodě." řekl Rosberg.
Angažmá u Renaultu prý nevyšlo kvůli špatnému načasování. Jezdecky na to Kubica měl. "Myslím si, že to akorát smolně vyšlo. V tu chvíli byl uvolněn Sainz a navíc proběhly všemožné rošády ohledně motorů, prostě to nevyšlo," dodal dnes již bývalý pilot F1.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.