Smůla Bottase provází i v Japonsku. Finovi na voze budou měnit předčasně převodovku, a čeká ho tak penalizace pěti míst na startu.
Bottasovo převodovka nevydržela šest po sobě jdoucích velkých cen a ani z posledního závodu neodstoupil, tudíž ho dle pravidel FIA čeká penalizace pěti míst na startu nedělní Velké ceny Japonska.
Potvrzující dokument k této výměně byl uveřejněn po druhém propršeném tréninku, ve kterém Bottas vůbec nejezdil. V prvních volných jízdách zajel Fin pátý nejrychlejší čas se ztrátou 985 tisícin na nejrychlejšího Vettela.
Mercedes se tak musí letos s obdobnou situací předčasné výměny převodovky vypořádat již potřetí. Bottas byl penalizován v Británii a Hamilton v Rakousku. Britovi bude převodovka pro závod v Japonsku měněna též, ale bez postihu - stejně jako v případě Magnussena a Sainze (ten v Malajsii odstoupil).
Max Verstappen naznačil, že Red Bull nehodlá v závěru sezony polevit. Svým prohlášením směrem k Mercedesu dal jasně najevo, že tým zůstává plně odhodlaný pokračovat v boji.
Carlos Sainz po událostech v Singapuru promluvil o svých pocitech po nepříjemné diskvalifikaci a o aktuálním vztahu k týmu.
George Russell má za sebou úspěšnou sezónu v roli týmové jedničky Mercedesu, přesto stále nepodepsal novou smlouvu.
Během Velké ceny Singapuru došlo mezi Oscarem Piastrim a jeho týmovým kolegou Landem Norrisem k incidentu na prvním kole, který vyvolal napětí a diskusi o týmové férovosti. K situaci se vyjádřil také David Coulthard.
Fred Vasseur rychle uklidnil spekulace o bezpečnosti Hamiltonova vozu během závěru Velké ceny Singapuru. Zdůraznil, že vše bylo pod kontrolou a bez rizika.
Lewis Hamilton se po náročném týdnu a Velké ceně Singapuru obrátil na fanoušky s emotivním vzkazem.
Toto Wolff naznačil, že by rád viděl návrat Formule 1 do země, kde se naposledy závodilo v roce 2013. Podle šéfa Mercedesu by taková zastávka mohla být zajímavým zpestřením kalendáře a přinést nové výzvy pro týmy i jezdce.
Martin Brundle po závodě v Singapuru vyslal McLarenu varovný signál. Podle něj je konec sezony stále otevřenou hrou.
Mercedes se od začátku éry ground effect potýká s nevyzpytatelnou formou a vítězství George Russella v Singapuru otázky ohledně konzistence týmu jen prohloubilo.
Oscar Piastri označil „papaya rules“ McLarenu za jednoduchou zásadu pro bezpečnost jezdců, ale po Singapuru se jejich význam opět stal diskutovaným tématem.
Ferrari čelí náročnému období a výsledky posledních závodů naznačují, že tým z Maranella ztrácí tempo. Charles Leclerc se k aktuální situaci vyjádřil otevřeně.
Jenson Button byl po závodě v Singapuru překvapen rozhodnutím komisařů ohledně Lewise Hamiltona. Podle něj bylo neobvyklé, jak se situace vyřešila.