Marko se tento týden zmínil, že Red Bullbude muset vymýšlet alternativy kvůli případnému odchodu Daniela Ricciarda po konci příští sezóny. Priorita je ale jasná.
Danielu Ricciardovi končí po příští sezóně kontrakt u Red Bullu a pokud nebude rakouský tým aspirantem na souboj o titul, dá se předpokládat, že se vítěz letošní velké ceny v Baku bude poohlížet po zajímavějším angažmá.
V Red Bullu si jsou tohoto faktu vědomi a odborný poradce stáje Marko tento týden prohlásil: “Verstappen má delší kontrakt, ale Ricciardo je již na trhu s piloty. Musíme se poohlížet po případné alternativě. Musíme být připraveni.”
Jak situaci vnímá šéf stáje Horner? “Jsme s našimi piloty spokojeni a prioritou je, aby oba zůstali i nadále. Daniel bude poprvé volným pilotem. S Red Bullem strávil 10 let a nyní bude mít jeho agent volné pole působnosti. To samozřejmě neznamená, že chce odejít nebo že bychom ho chtěli nahradit někým jiným. Naší prioritou je, aby s námi naši piloti byli i nadále."
Stáj samozřejmě řeší i alternativy. “Je důležité mít tyto scénáře pokryté. Máme možnosti, pracujeme s juniory, je tu Carlos Sainz. Nyní ale chceme udržet Maxe a Daniela. Bude záležet hlavně na nás, zda jim poskytneme vůz, který bude splňovat nejvyšší očekávání," zakončil Horner.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.